Zaczynamy?

1/05/2013 03:30:00 am Madeleine 1 Comments

Tak jest. W końcu postanowiłam założyć bloga. Więęęęc... Jestem Magda i jestem lakieromaniaczką :) Widziałam, że jest tu nas bardzo dużo. Czy zmieni coś jak będzie jeszcze jedna więcej?
Stwierdziłam, że dodawanie słoczy bądź jakiś interesujących wzorków jest baaaardzo przydatne (może tylko dla mnie?). Czasami potrafię spędzić 2 godziny oglądając internet i szukając pięknych nowych kąsków. Ostatnio dzięki temu blogowi odkryłam przepiękny lakier, który chciałabym dzisiaj pokazać.












- baza: Essie "All in one base"
- Sally Hansen 38 "Flirt" (nie lubię go samego w sobie, ale z tym topperem wygląda pięknie)
- My Secret 104
- top coat: Essie "No chips ahead'.

Efekt taki jak widzicie. Co o tym myślicie? Ja jestem zauroczona. Mieni się na piękne jesienne kolory. Wiem, teraz jest zima, ale i tak jestem zauroczona i zakochana po uszy :)

Czy któraś z was używa wyżej wymienionego top coatu? Jakie macie o nim opinie? Ja nie mogę się do niego przekonać. Schnie u mnie WIEEEEEEKI przez co można zauważyć na zdjęciach odgniecenia od poduszki. Czy to przez ten lakier czy to coś z moimi lakierami jest nie tak?:(


Xoxo.
Magda.














1 comment:

  1. Ładne, stylowe dobranie. :) Mi się bardzo podoba ! :))

    ReplyDelete