Paletka ELF

8/01/2013 03:47:00 am Madeleine 7 Comments

Hej! Wróciłam. Przez ponad tydzień nie miałam dostępu do internetu... ale już jestem i nadrabiam zaległości! Nie bójcie się, mam sporo zdjęć i pomysłów na notki dla Was :) Dzisiaj pierwszy post NIElakierowy. Tak tak. Będąc na zakupach w Targecie, zobaczyłam półkę z paletkami Elfa. Zakładam, że znacie tę firmę. Tania firma produkująca kosmetyki w USA. Były do wyboru paletki za bodajże $5, $6, $8 i 10$. Postawiłam na 32 cienie za 6$. Wychodząc z centrum, okazało się, że pani się pomyliła i omyłkowo policzyła mi dwa razy zmywacz do paznokci a paletki w ogóle nie policzyła... :) Szczęście w nieszczęściu? Ja tam się ucieszyłam.



W paletce widzimy 32 cienie, przeważają perłowe bądź brokatowe. Stwierdziłam, że a co tam, warto spróbować i kupić. Niestety, jasne cienie nie są dobrze napigmentowane. Na ciemne nie narzekam, bardzo fajnie się z nimi pracuje. 


Uwaga, nie jestem mistrzynią makijażu. Na co dzień używam jedynie BBkremu, maskary i kreski na dole oka, ale czasami jak mi się zachce i mam więcej czasu lubię się pobawić. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić makijaż wykonany cieniami z tej oto paletki.



Wspomnę jeszcze drugi raz - wiem, nie jest to makijaż idealny. Posklejały mi się rzęsy i w kąciku nie dopracowałam. Na zdjęciach widać wszystkie usterki, ech :) Teraz jeszcze jak oko prezentuje się w całości. 


Bardzo dobrze czułam się z takim delikatnym i subtelnym okiem. Częściej będę odtwarzać taki naturalny makijaż.

Spodobał Wam się NIEpaznokciowy post? Chcecie więcej czy mówicie pas?

7 comments:

  1. Chcemy więcej, chcemy więcej!
    I cieszymy się, że wróciłaś :)

    Paletka jest świetna, chętnie sama bym ją sobie sprawiła (naprawdę podobają mi się WSZYSTKIE cienie, bo i spokojne są, i taka piękna limonka <3 ). Makijaż bardzo delikatny, a jakie piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie kolejny makijaż oka będzie z limonką!:)

      Delete
  2. Szczerze to ja nigdy nie zwracam uwagi na jakość cieni - swoja paletkę z chyba 80 cieniami kupiłam używaną za 15zł, a baza pod makijaż oczu zwykle załatwia sprawę i kolorki pięknie się prezentują... Nawet cienie za 2zł od chińczyka dają radę, choć nie ukrywam, że mi się marzą paletki sleeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie mam chyba dość do dupy bazę, bo nic nie poprawia pigmentacji tych jasnych cieni. Muszę zaopatrzyć się w lepszą.

      Delete
  3. Oczywiście więcej takich postów! Paletka i makijaż świetnie się prezentują :)

    ReplyDelete
  4. zdecydowanie chcemy więcej ^^ świetna ta paleta i miałam niezłe szczęście ;D paletka w cenie zmywacza ;D make-up super, idealny na co dzień :) a po limonce, którą chce Tamit ja poproszę coś z niebieskim! :D

    ReplyDelete