Gradient w kółku/ Circle gradient TUTORIAL

11/27/2014 08:12:00 pm Madeleine 14 Comments

Hej! W związku z tym, że mój poprzedni post spotkał się z dużym zaciekawieniem, postanowiłam przygotować dla Was tutorial do gradientu w kółku. Nie jest to tak trudne jak mogłoby się wydawać ;)


Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami jaśniejszego lakieru. W moim przypadku była to Vipera Focus on 901. Następnie nałożyłam grubą warstwę tłustego kremu na skórki, aby łatwiej usuwało się pozostałości po gradiencie.


Na gąbeczkę (osobiście nie lubię używać tej do makijażu, wolę zwykłą) nałożyłam lakiery w kółku. 


Na kartce, jak zwykle, zebrałam nadmiar lakieru, czyli odbiłam gąbeczkę 2-3 razy.



Przyłożyłam gąbeczkę do paznokcia, lecz w przeciwieństwie do zwykłego gradientu, nie poruszałam gąbeczką w innych kierunkach. Nie chciałam żeby kolory za bardzo się złączyły.



Czynność powtórzyłam jeszcze dwa razy (nakładanie lakieru, odbijanie na karteczce, odbijanie na paznokciu) aż osiągnęłam fajny efekt. 


Przy pomocy korektora Tidy Up usunęłam pozostałości po gradiencie. 


Na koniec nałożyłam top coat, który wygładził powierzchnię i nadał niesamowitego blasku.


Do wykonania zdobienia wykorzystałam dwóch lakierów:
- Vipera Focus on 901,
- Vipera Natalis 225.



A tak prezentuje się efekt końcowy. 


Jak Wam się podoba? Spróbujecie?

Buziaki,
Madzia!

14 comments:

  1. Ja na pewno. Uwielbiam gradient i ty dobrze o tym wiesz! Dziękuję za tutek.
    Na kartce wygląda jak jakieś ślady zbrodni...

    ReplyDelete
  2. Nie wpadłam nigdy na to aby tak nałożyć lakiery :)) Muszę koniecznie spróbować!

    ReplyDelete
  3. takie proste? :) muszę wypróbować któregoś dnia :)

    ReplyDelete
  4. o proszę a ja myślałam że odwrotnie z tymi kolorami, ze ciapałaś na środek tym jasnym ;p

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł i bardzo fajny efekt :)

    ReplyDelete
  6. Czyli podobnie jak zwykły gradient, a myślałam że jakieś czary mary :-D dzięki za tutorial :-)

    ReplyDelete
  7. Fajny pomysł i efekt końcowy również ciekawy :)

    ReplyDelete
  8. też myślałam,że to jakieś cuda wianki.. :D bardzo fajny efekt! muszę kiedyś spróbować :)

    ReplyDelete
  9. To rzeczywiście bardzo proste, muszę spróbować :)

    ReplyDelete
  10. Wyszło cudnie. Nigdy jeszcze gradientu w ten sposób nie robiłam, ale czaję się by spróbować, bo efekt bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Wow! ale czaderskie !! aż się boję pomyśleć jak by wyglądały moje skórki przy tym, patent z kremem dobry, może kiedyś spróbuję :)

    ReplyDelete
  12. No przyznam, że wygląda to co najmniej fajnie :D

    ReplyDelete
  13. Ale fajne :D nie spotkałam się jeszcze z takim gradientem na paznokciach, jak będę miała ochotę się pobrudzić to wypróbuję na pewno!

    ReplyDelete