USA!

6/06/2013 11:17:00 am Madeleine 24 Comments

Praca, którą dzisiaj zobaczycie została wykonana na konkurs u KOTa. Dziewczyny wykonały tyle pięknych prac, jestem w szoku, ponieważ nie mogę sobie wyobrazić ile czau to zajęło! Konie, Australia, Japonia, Wielkie Brytanie, praca RedRouge i Anity - wow. Te wszystkie mnie powaliły. Niestety, wygrała tylko jedna z moich faworytek (konie).

USA - chciałabym wyjechać, pomieszkać trochę, popracować, pozwiedzać, pojechać (a może polecieć) i zobaczyć Niagarę, Wielki Kanion, pozostałości po Indianach... To jest to! Nie ciekawi Was ta kultura? Ja miałam okazję być tam kilka razy i zdecydowanie jest inaczej. Mentalność i te sprawy- to nie ściema, że Europejczycy różnią się od Amerykanów :) No ale... Nie przyszłam tutaj, aby Was zanudzać, tylko po to, żeby pokazać moją pracę.




Jako moje marzenie zmalowałam flagę USA z Manhattanem. Mani zobaczyłam niedawno TUTAJ. Dziewczyna jest FENOMENALNA, ma ogromny talent. Całość wykonana farbkami i utrwalona topem. Bardzo fajnie chodziło mi się w takich pazurkach, a co najfajniejsze i znajomym się podobało. 



Pozdrawiam Was serdecznie, lecę uczyć się historii USA :) 
Magda!


24 comments:

  1. Świetny pomysł z namalowaniem Manhattanu na tle flagi!:) Rewelacyjne mani!

    ReplyDelete
  2. Świetnie Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem. :)) *.*

    ReplyDelete
  3. Śliczne! Bardzo podoba mi się, że flaga jest taka "zdarta" :D

    ReplyDelete
  4. znam to zdobienie na pamięć :D brakuje Ci statuy wolności :D

    ReplyDelete
  5. Pięknie ;) Efekt super :D

    ReplyDelete
  6. Alicja

    Tak, wlasnie to mani mnie zainspirowalo! Jest genialne, dziewczyna ma talent.

    ReplyDelete
  7. Cudne, bardzo mi się podoba miasto na tle flagi <3 Sama chętnie wybrałabym się do Stanów, zresztą połowę świata bym zwiedziła :)
    Prace faktycznie były cudne, wiele lakieromaniaczek włożyło kawał serca i umiejętności w zdobienia na ten konkurs :) Z moich faworytów żadne zdobienie nie wygrało :D

    ReplyDelete
  8. Super Ci to wyszło i świetnie to skomponowałaś! Też chciałabym zwiedzić USA ;)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne! Zmalowałaś jedno z moich marzeń ;) Jedna z najlepszych prac, serio! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Jak tylko zobaczyłam Twoje paznokcie na blogu K.O.T.a, byłam pewna że wygrały :D Inne prace też oczywiście były bardzo ciekawe, widać, że dziewczyny włożyły w nie mnóstwo pracy ;) Ale Twoja po prostu trafia w moje marzenia :)

    ReplyDelete
  10. Very pretty! I love how you represented the United States! I wish you luck in your studies.

    ReplyDelete
  11. doskonałe zdobienie, uwielbiam takie motywy na paznokciach.
    cudownie wykonane!

    ReplyDelete
  12. rowniez bardzo chcialabym odwiedzic Ameryke:))

    ReplyDelete
  13. Również Kocham USA i też tam byłam i musze wrócić !

    ReplyDelete
  14. zatkało mnie. o.O
    ja też marzę, żeby odwiedzić Stany: Miami i te sprawy :D

    ReplyDelete
  15. O ludzie :D co ta dziewczyna za cuda tworzy :D
    Ale wracając do Twojego zdobienia :) Świetnie wykonane :) Zupełnie się znajomym nie dziwie :D Też mi się podoba :D

    ReplyDelete
  16. ślicznie!! i podoba mi się bardziej od oryginału. i wcale Ci nie słodzę. naprawdę podoba mi się bardziej!!

    ReplyDelete
  17. łał, niesamowite! kolejny raz jestem pod wrażeniem :)
    mnie do USA nie ciągnie, zdecydowanie bardziej pociągają mnie kraje Europy i Euroazji ;p

    ReplyDelete
  18. Niemożliwa jesteś... przepięknie Ci to wyszło:)

    ReplyDelete
  19. Coś pięknego!! Uwielbiam Twoje zdobienia :*

    ReplyDelete
  20. sto lat teamu miałam manię na wszelkie flagi i najcześciej miałam USA albo Francję :) rzecz jasna nie wyglądało to tak ładnie :)

    ReplyDelete