Zakreślacz na paznokciach...

6/24/2013 07:58:00 am Madeleine 9 Comments

... ta-dam!


W końcu stałam się MODNĄMADZIĄ! Mój pierwszy prawdziwy neon. We wtorek, po zdanym egzaminie z przypływu emocji poszłam na zakupy. Po drodze mam chińczyka, więc wstąpiłam. Kupiłam dwa lakiery: brzoskwinkę i ten róż. Nie jesteście w stanie uwierzyć, ale ten lakier to PRAWDZIWY neon! Rasowy! Mój Adam jak zobaczył paznokcie to powiedział tylko: "Ała! Ale boli ten lakier!". 

Na zdjęciu wyżej nic a nic nie oddaje swojego uroku:( Na żadnym zdjęciu nie udało mi się tego oddać, wielka szkoda. Musicie mi uwierzyć na słowo, że to prawdziwy różowy zakreślacz. Jeśli chodzi o jakość. Hm... Dość dobra jak na lakier za 3,50. Na paznokciach widzicie 3 warstwy bez białego podbicia... Czyli chyba przyzwoicie jak na neon. Jeśli ktoś ma krótkie paznokcie to wystarczą dwie średniej grubości. Niestety, dość długo jest plastyczny, ale od czego są wysuszacze?:)


Jak widzicie, kolor w butelce prezentuje się zupełnie inaczej niż na paznokciach... E-e! Wina zdjęć. Tak na prawdę kolor jest pomiędzy tym w butelce, a tym na paznokciach.



Niestety, musicie sobie wyobrazić jak bardzo fajny jest ten kolor... :) Albo iść do chińczyka i kupić za 3,50 :P

Pozdrawiam,
Madzia!


9 comments:

  1. Ale żarówa :D i to w dodatku całkiem fajna :>
    Musiałam przestać Cię obserwować (wyświetlało mi się, że Twój blog nie istnieje) i zacząć od nowa i teraz już notki normalnie się wyświetlają :)

    ReplyDelete
  2. Mimo, że zdjęcia nie oddają prawdziwego odcienia, lakier i tak wygląda fajnie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie kolory!! Niezła z niego żaróweczka :D

    ReplyDelete
  4. wali po gałach, nie ma co :D ja zwolenniczką różu nie jest, ale w tej neonowej wersji muszę kurczę przyznać że całkiem całkiem :D

    ReplyDelete
  5. Nie wiem, jak musi wyglądać na żywo, ale na zdjęciach podoba mi się niesamowicie :D Szukam właśnie prawdziwego neonowego różu :))

    ReplyDelete
  6. Fajny letni neonik ;) ale nie dla mnie..

    ReplyDelete
  7. jest cudowny !! idealny dodatek :D

    ReplyDelete
  8. jest piękny. pomiędzy paznokciami i butelką. w butelce i na paznokciach na zdjęciach. cu-dny!

    ReplyDelete
  9. uwielbiam róż.. do tego taki walący po oczach:D świetny:)

    ReplyDelete