Tasiemkowe szalenstwo

1/04/2015 02:35:00 pm Madeleine 22 Comments

Tasiemki do zdobień wykorzystywałam wcześniej w moich zdobieniach jedynie do przyklejenia, pomalowania na wierzch lakierem i odklejenia. Tym razem zdecydowałam, że zdobienie będzie polegało na przyklejeniu tasiemki. Jak bardzo się zdziwiłam kiedy zaczęłam przyklejać. Efekt przerósł moje oczekiwania. Holograficzna tasiemka spełniła swoje zadanie w 100% i mogłam cieszyć się bardzo oryginalnym i nietypowym zdobieniem.


Jak widzicie jednak, ciężko było idealnie dopasować długość tasiemki. Po zrobieniu zdjęć nałożyłam top coat, a tasiemka z końcówek paznokci i tak zaczęła odchodzić po 2 godzinach.

Tłem do zdobienia jest przepiękna Vipera Jest 536 - recenzja jutro.
 



Buziaki,
Madzia.

22 comments:

  1. a ja myślałam, że to jeden z Max Factorów pod spodem, a to tasiemka :)
    super ponaklejałaś, ale rady na to odstawanie chyba nie ma, też miałam ten problem :(

    ReplyDelete
  2. ta tasiemka jest świetna *__* aż mam ochotę sama pokombinować, bo jeszcze nigdy sama nie używałam w ten sposób.

    ReplyDelete
  3. Piękna tasiemka, ale słyszałam właśnie, że ich wadą jest to, że bardzo szybko się odklejają ;<

    ReplyDelete
  4. super wygląda. sama nie mialam jeszcze tasiemek - nie pamiętam kiedy miałam ostatnio pomalowane paznokcie :(

    ReplyDelete
  5. uzywalam nieraz tak tasiemek ale odklejaja sie, a pod topem to i odbarwic sie lubia niestety :\

    ReplyDelete
  6. świetne zdobienie.
    Ja właśnie tylko w ten sposób używałam tasiemki i muszę przyznać, że efekt jest niesamowity. Ale ilość czasu spędzonego nad przyklejaniem jest totalnie niewspółmierna do trwałości mani :(

    ReplyDelete
  7. świetnie to wygląda!!!

    ReplyDelete
  8. właśnie najgorzej z tym szybkim odłażeniem tasiemki... bo tak to pięknie to wygląda!

    ReplyDelete
  9. Świetne! ja jeszcze nie kombinowałam z tasiemką ;)

    ReplyDelete
  10. pięknie to wygląda :) ale sama przekonałam się,że takie zdobienie nie przeżyje nawet dnia.. szkoda,że tak szybko się odklejają! ciekawa jestem czy pod hybrydami tasiemki dają radę :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę próbować w przyszłym tygodniu robić hybrydy z tasiemką :)

      Delete
  11. cudownie wygląda to zdobienie, szkoda, że są takie problemy z tasiemkami :(

    ReplyDelete
  12. wygląda super, jednak ja pozostaję przy wykorzystywaniu tasiemek tylko do zrobienia równych linii...

    ReplyDelete
  13. Wygląda tak no WOW! No ale właśnie ta tasiemka odchodzi, ja kiedyś jak robiłam to na drugi dzień mi poodchodziła cała ;/

    ReplyDelete
  14. przepiękny mani :) robi wrażenie a co dopiero na żywo....

    ReplyDelete
  15. Ech, żeby te tasiemki się nie odklejały! Taki ładny holo błysk dają!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawe jakby taką tasiemkę zatopić w hybrydzie - próbował ktoś?

      Delete
    2. Maju, będę próbować w przyszłym tygodniu jak przyjdą mi nowe kolorki hybryd (<3).

      Delete
  16. Przepięknie się to prezentuje ;)

    ReplyDelete
  17. Ale suuper ! :) U mnie ostatnio też z tasiemką :)

    ReplyDelete
  18. pięknie to wymyśliłaś :)

    ReplyDelete