! ROZDANIE lakierowe u Madeleine !

8/17/2013 11:37:00 pm Madeleine 45 Comments

Tak! Pierwsze rozdanie. Bardzo się cieszę, że jest Was ponad 100. Są osoby, które wiernie komentują i którym podobają się moje zdobienia, więc postanowiłam zorganizować małe rozdanie! 




Wybrałam lakiery, które są ciężko dostępne w Polce. Wszystkie lakiery są nowe! Kupiłam je specjalnie na potrzebę rozdania. Do wygrania:

1. Lakier QRS "Candor" - koralowo- różowy, idealny na kończące się lato :)



2. Wet n wild " SaGreena the Teenage Witch" z myślą o zbliżającej się jesieni. Przy okazji, świetna nazwa, nie sądzicie ^^?

3. Glitter NYC Long Wearing "Starry Silver". 



4. Wet n wild "I Need a Refresh-Mint" czyli przecudowny błękitno-miętowy kolor, który nadaje się na każdą porę roku.


Co zrobić aby wziąć udział w rozdaniu? 

Aby wziąć udział w rozdaniu należy obowiązkowo:
  • być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los).
Aby zwiększyć swoją szansę podczas losowania możesz:

  • polubić mój fanpage na FB - klik (2 dodatkowe losy) 
  • publicznie udostępnić informację o rozdaniu na FB (1 los)
  • obserwować mnie na bloglovin - KLIK (1 dodatkowy los)
  • dodać mojego bloga do blogrolla (2 dodatkowe losy)
  • dodać banner (pierwsze zdjęcie z tej notki) na swoim blogu z linkiem przekierowującym do rozdania (2 dodatkowe losy)
  • wspomnieć o moim rozdaniu w Twojej notce, bądź napisać oddzielną (3 losy),
  • gaduły dostają dodatkowo 1 los. 





Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 18.08.2013 do 18.09.2013 do godziny 23:59.
2. Organizatorem i fundatorem rozdania jest blog www.madeleinails.blogspot.com
3. Rozdanie odbywa się na terenie Polski.
4.  Do wygrania są 4 lakiery: QRS Candor, Wet n Wild I Need Refresh-Mint oraz SaGreena the Teenage Witch i NYC Starry Silver Glitter.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania. 
6. Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia rozdania.
7. Czekam 2 dni na dane do wysyłki nagrody mój e-mail: madzia.madzia93@wp.pl. Jeśli nie będzie odpowiedzi losuję kolejną osobę. 
8. Zgłoszenia ze strony osób prowadzących blogi wyłącznie w celu konkursowych nie będą brane pod uwagę!
9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
10.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dn. 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 r. poz. 27 z późniejszymi zmianami).
11. Rozdanie zostanie anulowane się jeśli nie weźmie w nim udziału przynajmniej 30 osób. 

Wystarczy wypełnić formularz!
(jeśli nie dotyczy Cię któryś podpunkt po prostu go omiń)




Mam nadzieję, ze nikt nie będzie miał problemu z uzupełnieniem formularza:) Wydaje mi się, że jest to prostsze i zaoszczędzi mi i Wam czasu.

Tak więc... Życzę powodzenia wszystkim! :)

45 comments:

  1. ja już wysłałam swoje zgłoszenie :)

    ReplyDelete
  2. myślę że zgłosi się znacznie więcej niż 30 osób ;)

    ReplyDelete
  3. Lakiery wybrałaś przepiękne :)zgłoszę się do konkursu, gdy wreszcie uda mi się założyć FB dla mojego bloga :)

    ReplyDelete
  4. ja również i żałuję, że dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga a widzę, że założyłyśmy blogi mniej więcej w tym samym czasie, na pewno będę często tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  5. też się zgłosiłam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodałam info w notce, ale nie będę robić nowego zgłoszenia więc tu wkleje link :)
      http://daguszka.blogspot.com/2013/08/bezkres-granatu-skapany-w-piasku.html

      Delete
    2. Oki:) już los dodany :)

      Delete
    3. Zmieniłam już na dobry adres :) coś mi tam nie grało, ale sprawdziłam, że to Twój blog i nie wiedziałam czemu się stary post wyświetla :) W każdym razie teraz gra :)
      Pozdrawiam i dzięki za info :)

      Delete
  6. no to zgłaszam się :D

    ReplyDelete
  7. Ciekawe ilu już chętnych na te cudeńka:)
    Oczywiście też się zgłosiłam:)

    ReplyDelete
  8. świetna nagroda! :-) zgłoszenie wysłane :D

    ReplyDelete
  9. Zgłaszam się zgłaszam ! :)

    ReplyDelete
  10. super nagrody. zgłoszenie już wysłane.

    ReplyDelete
  11. przy zgłoszeniu zaznaczyłam fakt informacji przy notce, jednak nie zdążyłam jej dodać przed wyjazdem na urlop, a do laptopa nie będę mieć dostępu, mam nadzieję, że istnieje wycofanie zaznaczenia tego podpunktu?:)

    ReplyDelete
  12. piękne lakiery, zgłosiłam się i ja :)

    ReplyDelete
  13. Cudeńka ! Zgłoszenie wysłane ;)

    ReplyDelete
  14. cuda, po prostu cuda, gratuluję bloga ;)

    ReplyDelete
  15. zgłoszenie wysłane :-) próbujemy szczęścia

    ReplyDelete
  16. Nie wiem jak i gdzie zrobić OBOWIĄZKOWY krok :(

    ReplyDelete
  17. Niestety nie wiem gdzie i jak zrobić krok OBOWIĄZKOWY :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy dołączyć do grona obserwatorów i wypełnić formularz z tej notki

      Delete
  18. jaka ze mnie pierdoła, że się dopiero teraz zgłosiłam :(
    na dodanie bannerka już za późno, ale resztę punktów spełniałam od dawna :)
    świetne nagrody :*

    ReplyDelete
  19. Zgłoszenie poszło :)
    A tak nawiasem mówiąc, to wybrałaś świetne lakiery :)

    ReplyDelete
  20. kurcze, nie zdążyłam :< trudno:)

    ReplyDelete