Miętowy miks, czyli hybryda Cosmetics Zone PST13

8/17/2014 08:07:00 pm Madeleine 18 Comments

Zanim zdecydowałam się na zakup zestawu do hybryd zasięgnęłam rady Oli, która bardzo pomogła mi w wielu kwestiach (za co bardzo Ci dziękuję! :*). Postawiłam na kilka lakierów kolorowych firmy Cosmetics Zone, jak się u mnie spisują? 



Posiadam kilka kolorów, jednak dzisiaj chciałabym się skupić na tej pięknej mięcie, czyli numerze PST 13. Kolor lakieru jest OBŁĘDNY. Jako, że w lato uwielbiam nosić mięte dosłownie wszędzie, spodnie, bluzki, kapelusz, buty... zdecydowałam się na zakup właśnie tego odcienia. Piękna, pastelowa miętka. Krycie to dwie/ trzy warstwy przy bardzo widocznej białej linii. U mnie widać 3 warstwy, lecz nie przeszkadza to kompletnie w trwałości lakieru. Mam go już 9 dzień, nie pojawił się żaden odprysk, końcówki się nie wytarły, a błysk jest taki sam jak pierwszego dnia. 




Na mięcie zdecydowałam się zrobić srebrne stempelki korzystając z geometrycznej płytki B. loves plates oraz srebrnego lakieru Bell (chyba 71). Na dwóch paznokciach dodałam srebrny akcent, czyli holograficzny brokat pyłek. Szkoda będzie mi zmywać ten manicure, ale niestety moje paznokcie rosną jak szalone i odrost jest już niewiarygodny, zresztą same zobaczcie:


Użyłam go również na mojej mamie, u niej też spisywał się bardzo dobrze.


Lubicie hybrydy?

Buziaki,
Madzia!

18 comments:

  1. Ślicznie to wyszło! :) Też niedługo kupuję hybrydy, ale raczej zdecyduje się na Indigo :) Ale szybko Ci paznokcie rosną, rany! A paznokcie Twojej mamy super wyglądają, śliczne różyczki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czytałam dużo opinii na temat różnych firm i jednak zdecydowałam się na CZ (chodziło mi o kwotę adekwatną do jakości produktu). Jestem zadowolona :)
      Ciekawe jak spisują się Indigo, chętnie bym przetestowała jeden.

      Delete
  2. kuszą mnie znów te hybrydy, kuszą :) tym razem chciałabym sama sobie zrobić :)

    ReplyDelete
  3. co tak wszyscy z tymi hybrydami ostatnio? :P ja swoje kupiłam jakieś 2 lata temu, raz użyłam i teraz się kurzą :D
    ale ta miętka ładna i ślicznie wygląda ze srebrnymi stempelkami :)

    ReplyDelete
  4. ładny odrost :)
    śliczna miętka i świetnie Ci różyczki u mamy wyszły :)

    ReplyDelete
  5. Hybrydy są teraz bardzo modne :))
    Jaka baza i top??
    Piękne mani :))

    ReplyDelete
  6. Ten srebrny akcent strasznie przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  7. łooo niektórzy taki odrost to mają po 3 tygodniach, bardzo szybko Ci rosną :) szczęściara :P możesz szybko zapuścić jakbyś chciała długaśki

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety jak są dlugie to się cholernie rozdwajają :P dlatego zawsze mam na blogu króciaki

      Delete
  8. Bardzo fajny mani :-) Szybko rosną Ci paznokcie ;-)

    ReplyDelete
  9. Co do hybryd się nie wypowiadam, bo się nie znam, ale kolor i stemple na nim przepiękne!

    ReplyDelete
  10. nie ma za co Kochana :* cieszę się, że wychodzi Ci przygoda z hybrydami ^^

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdobienie ! Takie delikatne :) Ja też waham się czy nie kupić hybryd :)

    ReplyDelete
  12. Piękne te zdobienia,urocze są,sama mam kilka hybryd..

    ReplyDelete
  13. Witajcie, u nas cz nie sprawuje sie dobrze wszystko robie dokladnie matowie odtluszczam cleanerem potem baza kolor top cleaner i przewaznie po paru dniach pojawiaja sie odpryski na koncowkach;( tragedia niewiem co z tym zrobic?

    ReplyDelete