To, co lubię robić w wolnym czasie

3/05/2015 09:52:00 pm Madeleine 18 Comments

... czyli manicure hybrydowy. Dzisiaj post ze paznokciami, które w ostatnim czasie miałam przyjemność wykonać.
Czarny, biały, szary, srebrny i ornamenty? Tak jest :) Paznokcie Karoliny.

Semilac 032 Biscuit i dwukolorowe stempelki. Paznokcie Ani.

Indigo Malaga i brązowe stempelki. Paznokcie Beaty.

Semilac 032 Biscuit i delikatne różyczki stemplowe. Paznokcie p. Doroty.

Semilac Deep red i czarne stempelki. Paznokcie p. Joanny.


Indigo Malaga i czarne stemple koronkowe. Paznokcie Karoliny.

Indigo Malaga oraz Semilac Stylish brown - wzorek malowany ręcznie. Paznokcie Malwiny.

Semilac Prussian blue i białe bąbelki. Paznokcie mojej mamy :)

Semilac 032 Biscuit i sweterkowe wzorki. Paznokcie Oli.

Semilac 032 Biscuit i naklejki wodne (które niestety nie utrzymały się długo - tylko tydzień). Paznokcie Oli.

Semilac Biscuit i różyczki ;)

Mistero Milano Tajemnicza czerń i stempelki :) Paznokcie p. Leokadii.

Mistero Milano Aksamitna biel i czarne koronkowe stempelki. Paznokcie Ani.

Które zdobienie najbardziej Wam się podoba :)?

Buziaki,
Madzia.

18 comments:

  1. Przepiękne te pierwsze.Urzekły mnie:-)

    ReplyDelete
  2. wspaniałe każde, bardzo mi się podobają, przepiękne kompozycje ;)

    ReplyDelete
  3. Niebieskie bąbelki na mamie, wszystkie z różami z płytki B. i te ręczne z paskami i serduszkiem. Pozostałe też piękne!

    ReplyDelete
  4. ile cudowności!
    paznokcie Twojej mamy piękne!
    reszta też, ale te najbardziej przykuły moją uwagę <3

    ReplyDelete
  5. no kochana widzę, że też w wolnym czasie szalejesz z pazurkami innych :D piękne zdobienia szczególnie skórka węża mi się podoba na paznokciach Twojej mamy :D

    ReplyDelete
  6. super zdobienia, a mamie zrobiłaś po prostu fantastyczne :))

    ReplyDelete
  7. Mega ładne są wszystkie! Ale jakbym miała wybrać to stawiam na pierwsze- szary, srebrny, biały i czarny. Na drugim miejscu są nude z koronką ;)

    ReplyDelete
  8. Wszystkie piękne, ale szczególnie pierwsze ;)

    ReplyDelete
  9. Each design is quite special and pretty!

    ReplyDelete
  10. piękna galeria ^^ dla mnie oczywiście niebieskości górą :D

    ReplyDelete
  11. Karolina ma przepiękne paznokcie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pod hybrydami udało się zapuścić takie paznokcie :)

      Delete
  12. świetne ! wszystkie są genialne.. mnie zastanawia tylko to, jak robi się stemple hybrydą. Czy nie ślizgają się po lakierze ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po nałożeniu 2 warstwy koloru, przemywam cleanerem i wtedy nakładam stempelek zwykłym lakierem. Następnie top i gotowe :)
      http://wyznania-lakieroholiczki.blogspot.com/2014/08/manicure-hybrydowy-nakadanie-usuwanie.html Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat :)

      Delete
  13. same piękności! najbardziej spodobały mi się pierwsze..cudne :)

    ReplyDelete