Wakacyjne spotkanie w Gnieźnie

8/26/2014 10:33:00 pm Madeleine 12 Comments

W sobotę 23.08 miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu lakieromaniaczek w Gnieźnie. Bardzo ucieszyłam się gdy dostałam zaproszenie, zawsze miło poznawać osoby z którymi dzielimy pasje, nieprawdaż?

 Spotkanie miało zacząć się o 14 w restauracji Misz Masz na gnieźnieńskim rynku. Ja byłam w Gnieźnie już o 12.20, ponieważ nie miałam innego połączenia, więc błąkałam się po mieście robiąc fotki (niestety tylko telefonem...). Mam z tym miastem miłe wspomnienia, które warto było sobie przypomnieć... :)



Na początku spotkania, po zapoznaniu się, zamówiłyśmy sobie coś do picia i jedzenia (podróż potrafi być męcząca, oj potrafi). Pogadałyśmy, pooglądałyśmy paznokcie, pośmiałyśmy się, piłyśmy pyszne koktajle (bądź czekolady :P lub kawy/herbaty)...

Od lewej: Zu, Aalimkaa, ja, Zosia i Ola


Z pełnymi żołądkami mogłyśmy zająć się tym co misie lubią najbardziej czyli... wymianką lakierową! Przyznam szczerze, że nie byłam przygotowana na taką ilość lakierów, sama wzięłam ze sobą bardzo skromną liczbę, ale dziewczyny naprawdę się postarały!



Kiedy trochę ochłonęłyśmy, Madzia (organizatorka) wręczyła nam małe upominki od firm Pierre Rene i Lemax, aby ponownie rozpętać 'lakierową burzę'. Co dostałyśmy w naszych paczkach? Zobaczcie:


Jestem bardzo ciekawa wszystkich produktów, nie mogę się doczekać testowania! :)

Dziękuję wszystkim dziewczynom za spotkanie, ale przede wszystkim organizatorkom, Madzi i Mai, która niestety nie mogła się zjawić (zdrówka Kochana!). 


Lista uczestniczek, w sumie było nas 10:

Na koniec jeszcze chciałabym Wam pokazać moje lakiery wymiankowe. Są przepiękne *.*


Uff, post tasiemiec, dla tego kto dotarł do samego końca gratulacje :)

12 comments:

  1. Również cieszę się,że mogłam uczestniczyć w tak fajnym spotkaniu i Cię poznać :) No dziewczyny się postarały o lakiery a Madzia i Maja wspaniale zorganizowały spotkanie :)

    ReplyDelete
  2. Cała gromadka na zdjęciu wygląda na szczęśliwe osoby z pasją. A koktajle wyglądają obłędnie :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie było się znowu z Tobą spotkać :)
    Mam nadzieję, że jeszcze będzie nie jedna taka okazja :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne spotkanie :)
    A z wymianką fajny pomysł, ten SH lakier mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie było Cię poznać! :) Wreszcie połączyć paznokcie z twarzą... :D Ten Sally wygląda pięknie *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co nie?! Ja nie wiem jak Yasinisi go mogła nie chcieć *.*

      Delete
  6. A ja z przyjemności dotarłam do samego końca z wielką przyjemnością! :) Bardzo fajnie było i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)

    ReplyDelete
  7. Lakierowe szaleństwo ♥
    Spotkanie na pewno udane ! :)

    ReplyDelete
  8. Cieszę się bardzo, że mogłam Ciebie w końcu poznać na żywo :) Mam nadzieje, że do szybkiego zobaczenia :D :*

    ReplyDelete
  9. To widzę, że spotkanie udane ;)

    ReplyDelete
  10. piękny Sally z wymianki :D miło było Cię poznać :))!

    ReplyDelete