Limonka time!

8/09/2013 07:19:00 pm Madeleine 17 Comments

Tak, to dla Ciebie Tamit ;) Przygotowałam makijaż 'limonkowy'. Uwierzcie, że zdjęcia oka robi się 3 razy ciężej niż paznokci. W rzeczywistości był bardziej nasycony.

Nie lubię mocnych makijaży. Stawiam na delikatność, tak żeby można było nosić makijaż na co dzień. Postanowiłam limonkę połączyć z brązem i dodałam brązową kredkę wzdłuż linii rzęs, którą później lekko roztarłam. Nie za ciężko, ale też nie za nudno. (i to okno w odbiciu oka ^^)


Mam niebieskie oczy i wydawało mi się, że makijaż niezbyt dobrze komponował się z tęczówkami. Zmyłam go krótko po tym jak zrobiłam, chociaż bardzo mi się podobał. 



Użyte cienie: 

I jak Tamit? ^^ Dobra limonka, czy trochę zbyt przygaszona?


Buziaki!

17 comments:

  1. Jaki piękny makijaż Madziu!!! Chciałabym umieć tak siebie malować :D

    ReplyDelete
  2. Dziękuję Ci za ten post! Nie masz pojęcia, jak zrobiło mi się miło (aż mi się łezka w oku zakręciła...!).

    Makijaż jest piękny, limonka troszeczkę przygaszona, ale ja też właśnie takie makijaże lubię, z przyjemnością bym nosiła taki make up na co dzień. Bardzo chciałabym zobaczyć go na swoim oku! Bardzo :)

    :*

    Szkoda, że go zmyłaś tak szybko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :*
      na Twoim brązowym oku wyglądałby super!:)

      Delete
  3. Makijaż super :D a te zdjęcia cudowne :D

    ReplyDelete
  4. Piękny...oj by mi pasował do zielonych oczu:d na brązowych , to już w ogóle kosmos:) nie używam raczej cieni, ale chyba kiedyś się na taki skuszę:)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie! :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ło matko, jakie piękne masz rzęsiska!
    tak ślicznie robią się dłuższe i ciemniejsze od środka ku końcowi <3
    tak, wiem, że masz tusz, ale on tylko je podkreśla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, to chyba byście się wszystkie załamały, gdybyście zobaczyły w czym ja biegam na co dzień i przede wszystkim do pracy! O.o'

      Delete
    2. Ja na co dzień też nie przesadzam z ilością makijażu, ale jak mam ochotę to lubię coś tam wymyślić;)

      Delete
  7. JAKIE PIĘKNE OCZY ! *.*
    Zapraszam do mnie :) i Zachęcam do wzięci udziału w konkursie :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com
    Pozdrawiam :)
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  8. Piękny makijaż, limonka świetna! :)

    ReplyDelete
  9. ależ Ty masz piękne oczy! <3 pokazuj ich więcej ^^ piękny make-up :)

    ReplyDelete
  10. Masz prześliczną tęczówkę i sądzę, że pasuje Ci limonka, przez to, że limonka a twoja tęczówka to dwa różne kolory :)

    ReplyDelete
  11. Śliczne zestawienie kolorów :) Idealnie podkreśliły Twoje oczy :)

    ReplyDelete