NIElakierowo

2/18/2013 07:49:00 pm Madeleine 3 Comments

Witajcie! Postanowiłam zrobić sobie małą przerwę lakierową. Oj ciężko, ciężko jest. Pazurki zrobiły się totalnie żółte. Spiłowałam je na MEGA krótko i moczę po 10-15 minut w cytrynie z odrobiną oliwy z oliwek. Muszę powiedzieć, że efektu jeszcze nie widać. Czekam z niecierpliwością!

Więęęc... dzisiaj nielakierowo. Jako iż interesuję się trochę fotografią, postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma fotkami. Nie wiem czy w ogóle interesujecie się tym tematem. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi wypocinami. Ok, do oglądania. :) Enjoy watching!

Niedaleko parku Flushing Meadows Corona Park podczas odbywającego się US Open. Ludzie idą w stronę metra nr 7.

Widok na Manhattan z Governors Island, NY.

Manhattan z Brooklyn Bridge przy zachodzącym słońcu.

Któraś tam aleja na Manhattanie;)


Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają. Jeśli tak to zapraszam na mojego drugiego bloga: www.magdalenakranc.art.pl

 

3 comments:

  1. Oj no fotki są zajebiste :D Na prawdę. A co do paznokci , na pewno będą boskie - bo przecież już są :D

    ReplyDelete
  2. Piekne zdjecia,marzy mi sie odwiedzic NY:) na wybielenie paznokci dobry jest ocet:) Nie wiem jak z dlonmi, ale u nog sprawdza sie swietnie, nie dosc ze zmiekcza stopy, to widac znacza poprawe koloru pazurkow:) zmieszaj troche z woda (nierozcienczony moze zle sie skonczyc:D) i zamocz rece na 15 minut, moze zobaczysz poprawe:)

    ReplyDelete
  3. 3mam kciuki za Twoje paznokcie!

    Zdjęcia niesamowite- zwłaszcza ostatnie magiczne.

    ReplyDelete