Geometrical love

3/17/2013 02:05:00 pm Madeleine 23 Comments

W poprzedniej notce widziałyście matowy róż z Golden Rose. Niestety, końcówki miałam starte już po jednym dniu, więc postanowiłam pobawić się trochę:) Oto efekt zabawy z taśmą: 




W rolach głównych: GR Matte nr 01, fioletowy to GR Sweet color nr 79 i srebrny- QRS The Silver Wedding. Jak widać, na palcu wskazującym trochę rozmazałam srebrny, przyznaję się bez bicia. Na zdjęciach widzicie całość bez topu. Po kilku godzinach nałożyłam go, bo końcówki wycierają się z tempie błyskawicznym. 








Może i całość wygląda banalnie, ale miałam ochotę na coś prostego, a zarazem błyszczącego i przyciągającego uwagę:) Udało mi się?


23 comments:

  1. <3 przepadłam- zakochałam się!
    idealne kolory, piękny wzór, perfekcyjne wykonanie!
    czego chcieć więcej?

    udało Ci się, oj udało...podbić moje serce!

    ReplyDelete
  2. bardzo oryginalnie :)
    Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. udało się! są piękne :) kolory idealnie dobrane

    ReplyDelete
  4. Beautiful color combination! :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacja! Bardzo precyzyjne wykonanie, idealne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  6. Ładnie dobrałaś kolory.

    ReplyDelete
  7. jak najbardziej się udało :)

    otagowałam Cię u siebie ;)

    pozdrawiam !

    ReplyDelete
  8. bardzo ładnie, choć kolorki dają po oczkach :)

    ReplyDelete
  9. dziękuję wszystkim!:) thanks!

    ReplyDelete
  10. Rany, ale bosko wygląda :) Połączenie kolorów idealnie :)

    ReplyDelete
  11. Great mani. I love the colors combination, looks great :)

    ReplyDelete
  12. proste zdobienie ale bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  13. o mamusiu...coś pięknego...

    ReplyDelete
  14. tak paseczki wcale nie są takie proste, a tobie wyszły idelanie;) super połącznie kolorków

    zapraszam do mnie i serdecznie pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  15. Niestety lakiery matowe mają to do siebie, ze bardzo szybko się ścierają :(
    Geometryczne wzory bardzo lubię, u Ciebie ładne połączenie kolorystyczne :)

    ReplyDelete
  16. Ślicznie :) Extra wykonanie i kolorki :)

    ReplyDelete
  17. genialne zdobienie, strasznie mi się podoba ;))

    ReplyDelete
  18. Bardzo mi się podoba :)) Chętnie poobserwuję Twoje dalsze poczynania :D

    ReplyDelete
  19. Świetnie wygląda taki mani, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  20. niesamowicie równo :) pięknie !

    ReplyDelete