Tonight's gonna be...

7/18/2013 08:33:00 pm Madeleine 12 Comments

A GOOD NIGHT!


Czyli lakier Wet n Wild z kolekcji Fergie. Nie miałam pojęcia o tej kolekcji i będąc w sklepie kilka dni temu babcia powiedziała, że mam sobie wybrać lakiery, które mi się podobają jako podziękowanie za różyczkowe mani :) Tak więc ten wpadł w moje oczy. W butelce wygląda NIESAMOWICIE. 


Oto co piszą na temat tej kolekcji: 
'Shades specially developed in partnership with global superstar and pop culture icon Fergie.  This exclusive collection is a reflection of the singer's versatility, with looks ranging from rock-star glam to phunky hip to viciously edgy.  Each on-trend shade embodies Fergie's experimental style, specially formulated with glitters, confetti, chromes, metallics, and exclusive neon pigments that offer endless nail design creations.'
Z tego co wiem jest to zeszłoroczna kolekcja, więc nic nowego nie odkrywam ... :) 
Postanowiłam wykonać mix z właśnie tym lakierem. Postawiłam na biało-czarne zdobienia i jeden paznokieć zaakcentowany lakierem Wet N Wild. Ale najpierw zbliżenie na kciuk, który jest moim faworytem... :)


Jestem zadowolona z efektu gdyby nie ten palec wskazujący... ;) Zawsze musi być coś nie tak, no ale trudno. Następnym razem będzie lepiej. Wszystko wykonałam farbką akrylową i cienkim pędzelkiem (dziękuję Aalimkoo za świetną rade! Pędzelek z papierniczego lekko przerobiony za 3 zł daje rade;))



Na jakich kolorach chciałybyście zobaczyć jeszcze Tonight's Gonna Be A Good Night?;)

Buziaki,
Madzia :*

12 comments:

  1. o rzeczywiście! Kciuk wymiata!
    ale muszę przyznać, że ten topper jakoś nie szczególnie mnie zachwycił.
    Za to mix b&w jest genialny :D

    ReplyDelete
  2. Kciuk wymiata :D Bardzo mi się podobają takie mixy - fajnie to wygląda. Musze też coś wykombinować. Ciesze się, że mogłam jakoś pomóc - bardzo miłe uczucie, gdy się czyta o sobie w czyjeś notce :D

    ReplyDelete
  3. super wygląda ten lakier! to jest czarny drobny brokat i większy złoty?
    i swoją drogą miks świetnie Ci wyszedł :) środkowy i serdeczny podobają mi się naj naj naj!! :)
    i jeszcze chciałam Ci bardzo podziękować za głos!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a i jeszcze chciałam zapytać gdzie z babcią dorwałyście ten topper? :)

      Delete
    2. Nie ma za co :P Przecież najlepsze prace wykonałaś :)!
      w USA.

      Delete
  4. Ładny toper podoba mi się bardzo :)

    ReplyDelete
  5. CUdowny mani.. strasznie lubię takie mixy:D Kciuk jest rewelacyjny...:)

    ReplyDelete
  6. Kurczę, przyznam, że ...na mnie takie opisy działają (nawet gdybym nie zobaczyła lakieru, to po przeczytaniu takiego info, chciałabym go mieć :P ). Wygląda super!
    Miks wzorcowy, ale kciuk MEGA <3

    ReplyDelete
  7. Prezentuje się ciekawie, chętnie zobaczyłam go z miętą bądź błękitem :) a miks jest cudowny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okejka Olaa :) Będzie z miętą/błękitem:)

      Delete