Sally Hansen Lustre Shine - Scarab

9/17/2014 09:57:00 pm Madeleine 15 Comments

Lakier marzenie. Kolor? Obłędny! Kojarzy mi się z dzieciństwem i naszym rodzinnym samochodem. Mieliśmy Mazdę w identycznym odcieniu, przepiękne lusterko z lśniącym pyłkiem. Kiedy zobaczyłam ten lakier na promocji w Naturze nie mogłam się oprzeć, musiałam go kupić. 


Kryje po dwóch warstwach, zdziwiłam się, że nie widać, aż tak pociągnięć pędzelka. Schnięcia nie sprawdzałam, ponieważ od razu potraktowałam go topem. Jedyny zarzut to trwałość. Po 3 godzinach miałam już odpryski co nie jest dobrym wynikiem... Na dwóch pozostałych paznokciach widzicie jedną warstwę Golden Rose Rich Color 113 i stempelki B. loves plates.



Wiem, że stempelki nie wyszły mi idealnie, ale takie połączenie bardzo mi się spodobało, więc nie zmywałam mani, mimo, że nie jest najpiękniejszy. Scarab jest po prostu obłędny! Nie mogę się napatrzeć :) 

Na koniec mam dla Was gratis... Gif! Nie jest tak fajny jak poprzedni, ale pokazuje produkty, których użyłam :)



Jak Wam się podoba? Wiecie, że stempelki B. loves plates można już kupować na allegro O TUTAJ

Buziaki,
Madzia!

15 comments:

  1. Bardzo ładnie wygląda ! :)

    ReplyDelete
  2. Świetny kolor i wzór z płytki też ciekawy :)

    ReplyDelete
  3. Mam podobny z Essence :D

    ReplyDelete
  4. piękny żuczek ;) podobny widziałam w szafie Essie :D

    ReplyDelete
  5. Pięknie się mieni! :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny lakier. A gif świetny :)

    ReplyDelete
  7. Znów kochamy ten sam lakier! Skarabeusz jest piękny! Kupiłam go sobie ... w Naturze na promocji :D I mam już WRESZCIE płytkę od B.! I - może mani swap? Zrobię ten twój? Na trochę innym GR?

    ReplyDelete
  8. lakier ma cudny kolor, uwielbiam taki! stempelek obłędny

    ReplyDelete
  9. No pewnie!!! Czekam na Twoje mani! Napisz do mnie na @ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za kilka dni, Niech tylko króciaki odrosną, spiłowałam na zero :) Na pewno dam znać!

      Delete
  10. no wygląda obłędnie na Twoich pazurkach <3 a ten gif tez super hehe

    ReplyDelete