Be a Berry Smoothie

8/30/2015 05:22:00 pm Madeleine 6 Comments

Lakiery do stempli, które powstały w wyniku kolaboracji B. loves plates i CA są już Wam na pewno bardzo dobrze znane. Zakochałam się w nich i ja. Nie uśmiechało mi się płacić $15 za przesyłkę z Meksyku i dodatkowo czekać na nią ponad miesiąc. Kiedy wyszły nasze polskie lakiery do stempli oszalałam z zachwytu!


Jestem szczęśliwą posiadaczką całego setu. Jako pierwszy na paznokciach wylądował fioletowy (oczywiście :P). Pewnie mogłyście już zobaczyć testy krycia lakieru na białym i na czarnym kolorze na różnych blogach, dlatego zdecydowałam się na ostemplowanie lakieru ciut ciemniejszego, aby uzyskać efekt 3D.


Efekt osiągnęłam, krycie B. a Berry Smoothie jest genialne :) Dodatkowo lakier obłędnie pachnie (nie prosto z butelki, jednak jak się ściąga nadmiar to czuć przepiękny cukierkowy zapach, taki jak we wszystkich lakierach CA).




Do zdobienia użyłam:
- odżywka Golden Rose Black Diamond,
- 2 warstwy Wet n' wild On a trip,
- B. a Berry Smoothie do stempli,
- Seche UV top coat.

 Już mam w planach kolejne zdobienie, tym razem z użyciem wszystkich lakierów z setu :)
Buziaki,
Madzia!

6 comments:

  1. Piękny wzór! Mam ten lakier, jednak ja nie wyczułam żadnego zapachu... kolejnym razem jak będę go używać to zwrócę uwagę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zaczęłam go czuć dopiero po 5-10 minutach jak nadmiar zastygł na kartce ^^

      Delete
  2. Te paznokcie to małe dzieła sztuki:). Coś pięknego!

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne kolory i super efekt ♥ Chciałam kupić cały set tych lakierów, ale dostałam sporo MdU i w końcu uznałam że nie potrzebuje ich :D Teraz B. wypuściła nowe kolory - metaliczne! :) Wyglądają super :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam pachnące lakiery :) a ten w dodatku wygląda świetnie.

    ReplyDelete
  5. W końcu pewnie i ja ulegnę i je kupię :)
    A mani 3D wygląda przepięknie, niby nic, tylko stempel w kolorze zbliżonym do tła, a moc jest!

    ReplyDelete