Babyboomer - Orly GelFx Pink nude

8/08/2016 10:18:00 pm Madeleine 4 Comments

Jeśli nie lubicie frencha, a marzą Wam się delikatne paznokcie, babyboomer będzie idealną opcją dla Was. Osobiście nie przepadam za francuskim manicurem, jest zbyt nudny jak dla mnie. Babyboomer, z drugiej strony, sprawia, że paznokcie wyglądają subtelnie, elegancko, ale jednak 'coś' się dzieję. Aby stworzyć to cudo najpierw nałozyłam dwie warstwy Orly GelFx Pink Nude - półtransparentny mleczny kolor, nie sugerujcie 'pink' w nazwie. Następnie zmyłam warstwę dyspersyjną, zmatowiłam paznokcie i delikatnie gąbeczką do makijażu cieniowałam biały paint gel. Każdą warstwę białego cieniowania utwardzałam w lampie. Kiedy byłam zadowolona z efektu, nałożyłam kolejne dwie warstwy Pink Nude.





Dostępność: http://orlybeauty.pl/

4 comments:

  1. Uwielbiam babyboomer :) Dłonie wyglądają bardzo elegancko i schludnie ;)

    ReplyDelete
  2. babyboomer jest cudowny! <3

    ReplyDelete
  3. Testowałam wiele lakierów, i zdecydowanie zostaje wierna semilacom, zawsze dobrze się sprawdzają. Co do kolorków, ja stawiam na bardziej wyraziste, np. jakieś odcienie czerwieni : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja Semilaców nie polecam ze względu na uczulenia. Orly jest świetną firmą, a lakiery trzymają bardzo długo (ponad 4 tygodnie) :)

      Delete