B. LOVES PLATES - trójkąciki

7/14/2014 02:18:00 pm Madeleine 31 Comments

Spełnione marzenia. Czyż nie są piękne? 



B. loves plates to płytki do stempli tworzone przez naszą kochaną B, która dla mnie jest stemplową mistrzynią. Pierwsza płytka, która została wyprodukowana nosi nazwę B.01 - geometry is perfect. Znajdziemy na niej wzory od kółek po trójkąty, kwadraty, labirynty - no po prostu wszystko! 



Wzory są baaardzo duże, mają 1,6cm x 2,0cm. Płytka jest prostokątna, zawiera 21 wzorów, a z tyłu jako naklejkę mamy intensywną tęczę - cała B. :)


 Ja zdecydowałam się na drobny wzorek trójkątowy - wiecie, że mam małe paznokcie, dlatego chciałam wybrać wzorek najlepiej pasujący do tych moich małych szponów. 




Wzór odbił się świetnie! Już za pierwszym razem udało mi się pięknie przechwycić go na stempel, a później na paznokieć. Nie mogę doczekać się kolejnego stemplowania tą płytką. W oko wpadło mi naprawdę dużo wzorów, ale to chyba nieciężko sobie wyobrazić? :)




Do zdobienia użyłam: 
- base coat - Paese 5 w 1,
- jako bazę widzicie gąbkowane tło z lakierów Golden Rose RC 38 oraz Wetnwild Candylicious,
- do stempli: Sinfulcolors Amethyst,
- top coat - SH Dries Instantly.



Wszystkie informacje na temat płytek znajdziecie na fanpage B. Loves Plates --> TUTAJ <-- Ja nie mogę się doczekać kolejnych płytek - jestem pewna, że B. zaskoczy nas unikalnymi wzorami! :) Aniu, w tym miejscu chciałabym Ci podziękować za możliwość testowania Twojej wspaniałej płytki.

Buziaki,
Madzia!

31 comments:

  1. fantastyczna płytka, wiele wzorów mi również się podoba
    paznokcie ślicznie ozdobione ;)

    ReplyDelete
  2. piękne wzory i miłego testowania, nie mogę się doczekać kiedy płytka będzie dostępna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze troszeczkę, wiem, że kusimy tymi postami ^^

      Delete
  3. aa chciałabym kupić tą śliczną płytkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już niedługo będziesz miała okazję!! :) Jeszcze trochę cierpliwości

      Delete
  4. Świetna jest ta płytka, na pewno ją kupię! :)

    ReplyDelete
  5. świetny wzorek i super kolory w tym mani :)

    ReplyDelete
  6. Płytka jest extra! Większość wzorów przygarnęłabym na moje pazurki ;)

    ReplyDelete
  7. Pięknie odbity wzorek. Nie będę orygnalna, ale też już nie mogę się doczekać na możliwość zakupu tej (i kolejnych, niech żyje B. i jej spełnione marzenia!) płyteczki!

    ReplyDelete
  8. genialna jest ta płytka :)

    ReplyDelete
  9. Ta płytka jest fantastyczna! :D

    ReplyDelete
  10. Płytka jest genialna! Już jestem w niej zakochana :) Wzory świetne i idealne i na małe i na większe paznokcie ;) Cieszę się, że też mam możliwość przetestowania jej :)

    ReplyDelete
  11. super Ci wyszło zdobienie i ten wzór nie wiem czemu ale kojarzy mi się z Tobą :) idealnie pasuje do Twoich paznokci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio jedyne kolory, które mam ochotę nosić na paznokciach to róż i fiolet! :) Dzisiaj złapałam się na tym kolejny raz kiedy wzięłam 3 odcienie różu i 2 fioletu do nowego zdobienia :P

      Delete
  12. mega mega mega! kolory i trójkąty - wszystko tak bardzo mi się podoba! mamy mega podobny gust :D

    ReplyDelete
  13. Madziu, to ja dziękuję za całe wsparcie i pomoc! :) Mam nadzieję, że płytka będzie Ci służyć i odbijać jak najlepiej ♥ a zdobienie jest przeurocze! Cieszę się, że wzór tak dobrze wygląda nawet na małych paznokciach ♥
    Buziaki! :*

    ReplyDelete
  14. Geometryczne zdobienia są świetne, a ta płytka daje tyyyle możliwości! Super :))
    Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  15. Wow, bardzo efektownie ;)

    ReplyDelete
  16. Wyszło super! :) Straaasznie się nie mogę doczekać aż będę mogła kupić tą płytkę :) Ma piękne wzory!

    ReplyDelete
  17. Jakoś tak idealnie mi te trójkąciki do Ciebie pasują :D śliczne mani ze ślicznej płyteczki ;)
    A ona jest boska i czekam, aż będzie do kupiena ;) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło to przeczytać, bo serio świetnie czułam się w tym zdobieniu ^^

      Delete
  18. Udała jej się ta płytka bez dwóch zdań.. :)
    Widziałam się z B. wczoraj i dziś, pogadałyśmy trochę i na prawdę jestem dla niej pełna podziwu.. Trzymam mocno kciuki za jej dalszy rozwój. Z pewnością zostanę stałym klientem :D
    Ps. Mani śliczny, a do tego bardzo fajnie obfocony :) U mnie z kolei na paznokciach wzorek drugi z lewej z dolnego rzędu :D Jutro testuję resztę.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, dzięki. A dla B. to przeogromne brawa, zuch dziewczyna!

      PS. Widziałam na instagramie, świetnie Ci to wyszło! :)

      Delete
    2. To tak na szybko wczoraj wieczorem robiłam pierwsze testy.. Teraz kombinuję nad kolejnym mani.. Ale to już jutro, bo dziś padam z nóg :)
      Pozdrawiam

      Delete
  19. świetnie odbite! pięknie

    ReplyDelete
  20. Uroczy ten wzór, zazdroszczę płytki od B. :)

    ReplyDelete
  21. piękny wzorek :) ! ślicznie ścieniowany :)

    ReplyDelete