Słodkie róże

7/17/2014 02:45:00 pm Madeleine 21 Comments





Projekt kwiaty u RedRouge jest bardzo dobrym odwykiem od stemplowania (chociaż i tak mi się nie do końca udało). Świetna tematyka pozwala tworzyć cuda na paznokciach. Kiedy już zdecydowałam się, że wezmę udział, bardzo chciałam wykonać róże na pierwszy tydzień techniką one stroke. Niestety, 2 godziny prób nadal nie wprawiły mnie idealnie w ten temat, więc postawiłam na róże vintage.



Nie chciałam zrobić banalnej miętowo- różowej kombinacji, tak więc postawiłam na mniej banalną (:D) fioletowo- różową. Róże malowałam ręcznie przy pomocy rozcieńczonych lakierów. Na pozostałych paznokciach stemple.
Do zdobienia użyłam:
baza - Paese 5 w 1,
paznokcie z różami: Wibo EG 485 jako tło, Wetnwild Candy-licious & Very me nail polish do różyczek, Golden Rose RC 110 zmieszany z Hean 180 do listków, wykończyłam farbką akrylową,
paznokcie fioletowe: jako tło posłużył mi Essie Full Steam Ahead, stemplowałam Colour Alike Jeżyce, użyłam płytek B. Loves Plates (kciuk, mały), Cheeky CH6 (środkowy).,
top coat - SH Dries Instantly.

Przepraszam za festiwal suchych skórek, to był gorszy dzień paznokciowy.



Jeśli nie słyszałyście o tym projekcie to zapraszam wszystkich serdecznie o TUTAJ.

Lubicie róże na paznokciach?
Buziaki,
Madzia.


21 comments:

  1. Śliczne! Muszę przyznać, że takie zestawienie kolorystyczna podoba mi się dużo bardziej niż z klasyczną miętą. Uwielbiam fiolety :)

    ReplyDelete
  2. śliczne te różyczki! a ja jeszcze nigdy róż nie malowałam hehe ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mój drugi raz ;) Warto próbować.

      Delete
  3. przepiękne! świetne połączenia wzorów

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny, pastelowy wzór :]

    ReplyDelete
  5. Śliczne róże :) ja się boję za nie w ogóle zabierać, bo pewnie i tak nie wyjdą :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bój się! To był mój drugi raz z różami dopiero, ale pamiętaj, że praktyka czyni mistrza :) Wszystkiego trzeba spróbować!

      Delete
  6. ej dokładnie ja też miałam robić one stroke ale zostałam przy vintage :) a tak poza tym moje skórki też nie są najlepsze więc luzik :) pięknie wymyśliłaś to zdobienie ze stemplami :) ja użyłam chevronu z płytki BPS ;)

    ReplyDelete
  7. Uroczo i słodko to wygląda :-)

    ReplyDelete
  8. śliczne różyczki ci wyszły <3
    tez teraz mam ten motyw na paznokciach, ale niestety nie do projektu :(

    ReplyDelete
  9. Świetne mani ostatnio uwielbiam niebanalne połączenia kolorystyczne a to o dziwo takie jest pewnie przez to, że ten fiolet jak dla mnie wpada w tony niebieskie :)

    ReplyDelete
  10. Świetny mani! Ja na początku chciałam opublikować coś w stylu vintage, miałam dość podobny pomysł do Twojego :)

    ReplyDelete
  11. ojej, ale cudowne :) zakochałam się !!!

    ReplyDelete
  12. "festiwal suchych skórek" :D dobre ! ale ja ich jakoś nie zauważyłam- patrzyłam na śliczne różyczki.. :)

    ReplyDelete
  13. ale slodkie mani <3




    Super blog:)


    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    http://keep-calm-and-carry-on-shopping.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete