Vipera Roulette 44

12/04/2014 02:10:00 pm Madeleine 13 Comments



Roulette to seria fantazyjnych lakierów brokatowych. Przeglądając ofertę można dostać (pozytywnego!) oczopląsu od koloru brokatów połączonych w butelkach. Vipera Roulette 44 to bezbarwna baza, w której zatopione są tysiące czarnych kwadratów, miliony niebieskich sześciokątów oraz biliony mniejszych i ciemniejszych niebieskich sześciokątów. 



Połączenie kolorystyczne w tym topie daje nam przeogromne możliwości do stworzenia unikalnego manicure. Bardzo fajną opcją byłoby zrobienie niebieskiego ombre na paznokciach i nałożenie brokatu. Ja zdecydowałam się na błękit i róż.


Lakier ma dość lejącą konsystencję, dlatego wybieranie drobinek jest nieco trudniejsze niż zwykle. Mi osobiście wcale to nie przeszkadzało i nałożyłam na każdy paznokieć jedną warstwę brokatu sposobem 'paćkania'. Nie malowałam z góry na dół tylko przykładałam pędzelek do paznokcia we wszystkie miejsca - mam nadzieje, że zrozumiałyście moje tłumaczenie :)

Pojemność - 12 ml
Dostępność - Stoiska Vipera, sklep internetowy
Cena - 10,49 zł (w sklepie internetowym)



Zdjęcia robiłam po 4 dniach noszenia i jak widzicie lakier nie był w żadnym stopniu uszkodzony. Wiem, że to może też być wpływ lakieru bazowego, ale byłam bardzo zadowolona z trwałości tego połączenia :)

Różowy lakier - Essie Fondola Gondola
Niebieski lakier - Barry M. Blueberry


Jak przypadło Wam do gustu to połączenie?

Buziaki,
Madzia!

13 comments:

  1. Świetny topper, najbardziej podobają mi się w nim te czarne kwadraty <3

    ReplyDelete
  2. te kwadraciki są bardzo urocze :)

    ReplyDelete
  3. Jeden z tych, które podobają mi się najbardziej w tej kolekcji :)

    ReplyDelete
  4. Lubię Ruletki, ta ma śliczne te niebieskie drobiny :)

    ReplyDelete
  5. paćkanie jest najlepsze na brokaty :D
    śliczne połączenie! :)

    ReplyDelete
  6. mam go i bardzo lubię, choć nakładanie faktycznie problematyczne :)

    ReplyDelete
  7. Topper jest ok, paznokcie ładne, podoba mi się użycie tych kolorów razem, ale zdjęcia! WOW! Piękne makro, rozumiem, że rozkminiłaś nowy obiektyw?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Tak, teraz już tylko robię z pierścieniem makro :) Szkoda, że mam ogniskową 28, a nie szerszy kąt, ale chyba i tak sobie dobrze radzę :)

      Delete
  8. Uwielbiam takie połączenia, a samą serię lakierów bardzo lubię ;)

    ReplyDelete
  9. w buteleczce wygląda świetnie! na paznokciach prezentuje się uroczo, szczególnie w połączeniu z niebieskim barry m :))

    ReplyDelete
  10. Lubie topy dające różne wykończenie :)

    ReplyDelete
  11. Efekt na paznokciach kojarzy mi się z jakimiś cukiereczkami :>. Ale sam topper chyba bardziej podoba mi się w buteleczce ^^

    ReplyDelete