Aztecki motyw & Orly GelFx Trendy

5/26/2016 08:51:00 pm Madeleine 10 Comments

Azteckie motywy na paznokciach chyba nigdy się nie znudzą! Są szczególnie popularne latem, kiedy słońce cudownie przygrzewa :) Orly GelFx Trendy z kolekcji Melrose to kolor iście wakacyjny i określiłabym go mianem pastelowego neonu. Jak wiecie, nie jestem fanką neonów i zdecydowanie częściej sięgam po pastele. Ten kolor pozwala mi poszaleć, a jednocześnie czuję się w nim bardzo dobrze ;) Ta piękna różowawa brzoskwinka nakłada się trochę ciężej niż pozostałe lakiery Orly GelFx. Ma gęstszą konsystencję i tonę delikatnych srebrnych drobinek, przez co nie poziomuje się. Z tego powodu trzeba uważać przy aplikacji.

Na serdecznym paznokciu zrobiłam już wcześniej wspomniany aztecki motyw ;) Kontury wykonałam cienkopisem kreślarskim firmy Rystor.



10 comments:

  1. Bardzo podobają mi się azteckie wzory, chociaż u mnie na paznokciach chyba nie gościły nigdy

    ReplyDelete
  2. Ojejku, śliczne

    ReplyDelete
  3. prześliczne!
    Też wolę pastele od neonów. A ostatnio rozkminiałam czy istnieje pojęcie pastelowy neon, skoro to pojęcia sprzeczne. Ale skoro nie tylko a takiego pojęcia używam, to znaczy, że istnieje :)

    ReplyDelete
  4. Ale ekstra! Idealne połączenie pastelowego neonu z azteckim wzorem :)

    ReplyDelete
  5. Idealne <3 Piękny jest ten kolor :D

    ReplyDelete