Orly Gel Fx Vintage & Hip and Outlandish

5/04/2016 09:32:00 pm Madeleine 7 Comments

Dzisiaj będzie o ciekawym miksie, czyli połączeniu Vintage oraz Hip and Outlandish od Orly. Oba lakiery pochodzą z wiosennej kolekcji Melrose. Jak tylko zobaczyłam te lakiery, od razu wiedziałam, że muszę użyć ich razem w jednej stylizacji. Tak oto powstał miętowo-zielony gradient ;)


Niestety, kolory na zdjęciach wyglądają nieco inaczej niż w rzeczywistości i nie mogę tego zmienić w programie graficznym. Na żywo Vintage prezentuje się bardziej jak neonowo-pastelowa mięta, a Hip and Outlandish jest jakby trawiasto-turkusowy, bardzo zbliżony do koloru z etykiety. Ciężko określić rzeczywisty kolor HaO, ale jest bardzo bardzo wiosenny, musicie mi uwierzyć na słowo :)



Obydwa lakiery kryją po dwóch warstwach, ale Vintage ma trochę inną konsystencję niż pozostałe hybrydy Orly. Jest on bardziej kremowy przez co trzeba trochę uważać przy aplikacji, aby dobrze się 'wypoziomował'.



Na serdecznym narysowałam piórko (zgapione od Marchewki :)). Jako, że mam małą płytkę paznokcia, to nie mogłam poszaleć. Mimo wszystko mam nadzieję, że zdobienie przypadło Wam do gustu.

Buziaki,
Madzia!

7 comments: