Marimekko

6/30/2013 01:21:00 am Madeleine 8 Comments

Przepraszam za ponad tygodniową nieobecność! Mam usprawiedliwienie. Ci, którzy śledzą mnie na instagramie, wiedzą, że odbyłam dłuuugą podróż. Wyjechałam za ocean i troszkę zajęło mi zaklimatyzowanie się w nowym miejscu. Obiecuję, że notki będą się pojawiać regularnie :)

Ostatnio zobaczyłam filmik na yt ze wzorkiem Marimekko. Nie wiedziałam co to jest, ale trochę pogooglałam i postanowiłam stworzyć podobne zdobienie :) Nie lubię jak się za dużo świeci na paznokciach, więc postawiłam na prostotę.



Przepraszam za font na zdjęciach, ale miałam maly remont na komputerze i nie mogę ogarnąć programu do obróbki zdjęć :) Do zdobienia użyłam dobrze znanego Kleancolor - Iridescend Fuschia :) 




Na koniec chcialabym jeszcze Wam polecić filmik, ktory nakręcił i zmontowal mój ukochany. Jest to sonda uliczna, majaca na celu sprawdzenie czego słuchają Bydgoszczanie :) Filmik został już umieszczony na kwejku i wykopie, wiec możliwe, ze już go widziałyście. Jeśli nie- szczerze POLECAM :)


Pozdrawiam!

8 comments:

  1. Ten filmik jest świetny- sam pomysł super, ale zmontowanie (nie znam się na tym), jakoś i oprawa- MEGA!!! bardzo przyjemnie się go ogląda, bardzo ^^
    ...jak ciężko domyśleć się po wyglądzie, czego słucha dana osoba :P


    a paznokcie śliczne :)
    Ślę buziaki za ocean :*

    ReplyDelete
  2. w takim razie czekam na regularne notki spowrotem:)! a zdobienie calkiem mi sie spodobalo:))

    ReplyDelete
  3. Paznokcie piękne! Fajnie, że wzór jest tylko na jednym paznokciu, taka wersja idealna dla mnie :P
    Przekaż ukochanemu, że filmik świetny. Fajna inicjatywa i wykonanie mega! :)

    ReplyDelete
  4. Ładne zdobienie, lubię prostotę i zdobienia na jednym czy dwóch paznokciach :)

    ReplyDelete
  5. ale ładnie to wygląda! proste ale efektowne :)

    ReplyDelete
  6. Przepięnie wyglądaja pazurki.. a filmik jest kapitalny! Rewelacyjnie to wszystko jest zmontowane... gratulacje dla ukochanego:) i jak nasze miasto się fajnie prezentuje!:)

    ReplyDelete