Estetiq 62

11/04/2014 04:58:00 pm Madeleine 15 Comments

Ostatnio mam mało czasu w tygodniu na malowanie paznokci i zmienianie mani co 2-3 dni, dlatego postawiłam na trwałość - hybrydę. Dodatkowo chciałam zapuścić paznokcie, ponieważ mam w planach dużo swatchy i recenzji, a te wyglądają dobrze, na dłuższych paznokciach :)


Wykorzystałam fioletową hybrydę Estetiq 62 (no przepiękny kolor!), a na dwa paznokcie nałożyłam stemple przy użyciu CA Figi z makiem oraz płytki MoYou Explorer 22.



Udało mi się uchwycić piękny holo efekt jaki powstał na stemplach.

Lubicie takie odcienie i zdobienia? Nosiłybyście taką hybrydę, czy za szybko by się Wam znudziło?


Buziaki,
Madzia!

15 comments:

  1. Ten zestaw kolorystyczny jest po prostu przepiękny, holo wzorek też. No i jakość zdjęć!
    Ja potrzebuję hybrydę na wyjazd! Ale jakoś nie chcę z tego powodu iść do kosmetyczki (a bo ja wiem, co mi symyśli jakaś obca osoba?), ani tym bardziej kupować zestawu do hybryd. No i wizja odmaczania i zdzierania jakoś mnie tak przeraża. Sama trwałość - nie odstrasza tak bardzo, jeśli mam przemyślane zdobienie, to i tak noszę prawie tydzień i żal mi zmywać jak coś odpryśnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chodź do Bydgoszczy! Ja Ci zrobię :)

      No na raz to nie ma co kupować, bez sensu. Ja robię po rodzinie i znajomych, sama sobie na wyjazdy, bądź 'trudne' okresy, więc zainwestowałam.

      Co do zmywania to byłam przerażona po ściągniu Semilaca, gdzie bardzo dużo bazy zostawało na paznokciu i trzeba było sporo polerować. Teraz kupiłam nową bazę z Mistero Milano i hybrydy już nie są mi straszne. Zawijam w sreberko ze zmywaczem z Isany (zielonym) na dosłownie 4 minutki i wszystko odchodzi pięknie w jednym kawałku. Paznokcie w stanie idealnym - no cudo.

      Delete
    2. Tym razem braknie czasu, ale kiedyś w przyszłości - na pewno się wybiorę! Bydzia, szykuj się!

      Delete
  2. Śliczne paznokcie ! :)

    ReplyDelete
  3. jak Ci się sprawuje ten kolor? Miałam Estetiq 63 i pod wpływem słońca normalnie blakł, i to do tego stopnia, że stawał się prawie biały. Odesłałam go, bo facet powiedział że fiolety takie są, blaknął i nadają się na jesień i zimę :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam ją dopiero 3 dzień, ale kolor jest bez zmian :) On jest taki bardziej pastelowy jagodowy. :)

      Delete
  4. Jakie piękne! Uwielbiam płytki! Takie łatwy, a efektowny sposób na zdobienia ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor hybrydki :D

    ReplyDelete
  6. ślicznie się odbił stempelek ;)

    ReplyDelete
  7. też ostatnio mam mało czasu na zdobienia i mocno zastanawiam się nad hybrydami... nosiłabym takie stemple ;)

    ReplyDelete
  8. Ja hybryd jeszcze nigdy nie miałam, ale jestem ich mega mega ciekawa :D
    Twoje wyglądają pięknie, a stempelki - cudo! :)

    ReplyDelete
  9. Nie miałam jeszcze nigdy hybryd,ale się nad nimi zastanawiam ;) piękne mani ;)

    ReplyDelete