Vipera Belcanto 129

11/11/2014 08:15:00 pm Madeleine 12 Comments

Złote lakiery brokatowe od zawsze przykuwały mój wzrok. Nie inaczej było w przypadku Vipery 129 z serii Belcanto.



Seria została zainspirowana energetycznym urokiem Włoch. Bel canto dosłownie z j. włoskiego oznacza piękny śpiew, stąd na buteleczce możecie zobaczyć uroczego ptaszka. Od razu w głowie wyobrażam sobie, że znajduje się w operze i słyszę ten piękny śpiew.

Informacje od producenta:

  • Precyzyjny pędzelek na długiej rączce pozwala na prawidłową aplikację bez smug i bez wysiłku
  • Bezperłowe lakiery nasycone pogodną atmosferą
  • Dobre do dzierżenia w dłoni opakowanie sprawdza się w czasie wykonywania tak manikiuru jak i pedikiuru
  • Dostatnio kryjący, jednolity kolor
  • Przedłużona trwałość i blask
  • Metaliczne Lakiery lub Top Coat’y z drobinami brokatu




Jak widzicie Vipera Belcanto 129 to bezbarwna baza w której zatopione są różnej wielkości złote drobinki. Top rozprowadza się bardzo dobrze. Jedno zanurzenie pędzelka daje nam odpowiednią ilość brokatu (zarówno małego jak i dużego). 



Nie zabezpieczałam lakieru top coatem w celu sprawdzenia jego trwałości. W tej chwili noszę go 3 dzień i na prawej ręce pojawił się jeden odprysk, reszta w stanie nienaruszonym. 



Tutaj połączyłam go z szarością z poprzedniego posta, jednak chciałam pokazać Wam jak będzie wyglądał na innych kolorach.  





Górny rząd od lewej: GR RC 16, GR RC 27, CA Black Saint. Dolny rząd od lewej: Lemax (starty numerek), GR RC 28, ELF bez numerka.



Na którym podoba Wam się najbardziej? Dajcie mi znać!



Zgodnie z normami Unii Europejskiej wszystkie lakiery do paznokci marki Vipera Cosmetics nie zawierają chemikaliów przyspieszających degradację paznokci.


Pojemność: 11 ml



Cena: 9,99 zł



Dostępność: Firmowe Stoiska VIPERA COSMETICS oraz sklep internetowy - TUTAJ.


12 comments:

  1. zakochałam się w tych zdjęciach <3 top na bordo wygląda mega świątecznie :)

    ReplyDelete
  2. na czarnym wygląda bombowo, uwielbiam złote dodatki na paznokciach <3

    ReplyDelete
  3. Fajny efekt, na tym ciemno malinowym pazurku prezentuje się najlepiej.

    ReplyDelete
  4. Świetny top, najsłabiej chyba wygląda na szarości (ale wciąż świetnie!), na pozostałych jest mega super.
    Na lemaxie w dolnym rzędzie po lewej, onomnomnom!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Mi też się bardzo podoba na tym Lemaxie!

      Delete
  5. Wygląda super na tym winnym odcieniu :)

    ReplyDelete
  6. mam podobny topper z serii polka :) na czarnym i granatowym najlepiej :)

    ReplyDelete
  7. Jest śliczny! Chyba właśnie takiego lakieru u mnie brakuje :) Co jak co, ale taki brokacik wyczarowuje urocze, bajkowe pazurki!

    ReplyDelete
  8. Świetny topper. Jeśli mam być szczera - podoba mi się na każdym odcieniu bazy :D

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię złote toppery. Zazwyczaj na ciemnej bazie, ale przyznam że twoje jasne propozycje też bardzo ciekawie się prezentują :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny topper :) Super wygląda na jasnej bazie :)

    ReplyDelete