Moje paznokcie są hipnotajzing

11/24/2014 08:09:00 pm Madeleine 21 Comments

Mind blown... Boom. 


Do wykonania tego manicure wykorzystałam metodę gradientu kółkowego (ang. circle gradient). Nie widziałam go wcześniej na wielu blogach, a to całkiem fajny sposób na niebanalne zdobienie. Chciałam, aby wszystko wirowało, więc dodałam stempelek z nowej płytki B. loves plates mind blown.




O płytce napiszę więcej w innym poście w detalach. Teraz mogę powiedzieć tylko, że wzory są świetne, chociaż na moje paznokcie jednak trochę za duże :)




Do manicure użyłam:
- biały lakier jako kolor bazowy,
- Vipera Focus On 901 i Vipera JEST 537 do gradientu,
- czarny lakier Dor do stempli.

Hipnotajzing, isn't it?

Buziaki,
Madzia.

21 comments:

  1. Łał, cudownie wyszło :)

    ReplyDelete
  2. Idealnie! Ten typ gradientu powoduje, że wzorek wydaję sie być wypukły ;)
    Ta płytka mega mi się podoba, ale jakoś nie mogę się do niej dobrać. Chyba czekam aż moja wena się odbrazi ;P

    ReplyDelete
  3. Super! Coraz więcej blogerek kusi płytkami B ;-)

    ReplyDelete
  4. Jakie ekstra! Wygląda super, ta płytka jest bardzo fajna; D

    ReplyDelete
  5. ooo! aż mi się w głowie zakręciło :D

    ReplyDelete
  6. wow! ten gradient idealnie pasuje pod ten stempel ♥

    ReplyDelete
  7. Idealnie skomponowałaś gradient i stempel, bardzo mi się podoba. Płytki do mnie jadą, mam nadzieję :) Mam pourlopowe opóźnienie, ale jak już je dorwę...!

    ReplyDelete
  8. Wow, wielki szacun za gradient, mistrzostwo :D też mam wzorki z mind blow na paznokciach, ta płytka jest fantastyczna :D

    ReplyDelete
  9. O, nie widziałam nigdy wcześniej takiego gradientu! :D A płytka jest genialna, też ją mam <3 wzory faktycznie spore, ale przynajmniej wiem że bez problemu zmieszczą się na moim kciuku ;)

    ReplyDelete
  10. oczopląsu można dostać, zdobienie w 3D :D
    boskie zresztą :)

    ReplyDelete
  11. Ale super :-) jak się robi taki gradient?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak jak zwykły, na gąbeczce, tylko układasz kolory w kółko :) Mogę zrobić tutorial.

      Delete
  12. cudo, marzę o tej płytce dzień i noc <3 zaciekawiłaś mnie tym gradientem ;>

    ReplyDelete
  13. Genialny wzór, jeszcze spotęgowany gradientem, naprawdę paznokcie nabrały głębi :)

    ReplyDelete
  14. Cudowny efekt końcowy :D

    ReplyDelete
  15. lubię takie hipnotajzingowe wzory :D Twoje połączenie jest super! świetny pomysł z gradientem :)

    ReplyDelete
  16. It looks mesmerizing because of the shape and color base. Fantastic mani.

    ReplyDelete
  17. Idealnie dopasowałaś wzór z płytki do gradientu wyszło na prawdę świetnie! :)

    ReplyDelete