Vipera Focus On 901

11/09/2014 10:15:00 pm Madeleine 9 Comments

Vipera 901 od samego początku zaciekawił mnie swoim kolorem. Szary, ale nie zwyczajny. Szukając nazwy tego koloru w internecie, znalazłam określenie szary platynowy. Oprócz szarości widoczne są fioletowe i beżowe tony, w zależności od oświetlenia.


Według producenta:

Szybkoschnące Lakiery do Paznokci FOCUS ON dostępne są w 15 odcieniach. Kształt pędzla umożliwia pokrycie lakierem całej płytki praktycznie  jednym ruchem. Jedno zamoczenie pędzla w lakierze pozwala na pomalowanie nawet trzech paznokci. Lakier bardzo szybko schnie, pozostawiając trwały, śniący efekt.
Walory:
-  Szeroki pędzel, jednym ruchem pokryje lakierem całą płytkę
- Jedną dozą lakieru pomalujesz trzy paznokcie
- Szybko schnie, pozostawiając trwały, lśniący efekt


Moje odczucia:
Lakier ma na prawdę spory pędzel, ale nie jest przesadzisty. Do moich małych paznokci idealny, faktycznie da radę pomalować paznokieć za jednym pociągnięciem. Ja za każdym razem maczam pędzelek w buteleczce, więc nie mogę się stwierdzić czy jedno zamoczenie starcza na 3 paznokcie. Szybko schnie co jest bardzo dużym plusem. W przeciwieństwie do emalii z serii Floe, lakier miałam całkowicie suchy po 10 minutach - super! Jeśli chodzi o krycie to widzicie na zdjęciach 3 warstwy, ale przy tak szybkim schnięciu to wcale nie przeszkadza :)


Jestem zachwycona tym lakierem, a w szczególności kolorem. Jest bardzo fajną alternatywą dla lakierów nude. Jeśli ktoś nie przepada za beżami, ten lakier z pewnością mu przypadnie do gustu.



            Zgodnie z normami Unii Europejskiej wszystkie lakiery do paznokci marki Vipera Cosmetics nie zawierają chemikaliów przyspieszających degradację paznokci.

Pojemność: 12 ml
Cena: 11,49 zł. Można kupić w sklepie internetowym Vipery















Lubicie takie nietypowe szaraczki?
Buziaki!
___________________________________________________________________________________
Fakt, że produkt został mi wręczony do recenzji nie wpłynął na moją opinię. 
 

9 comments:

  1. ładny, taki szaraczkowy fiolet :)

    ReplyDelete
  2. Całkiem przyjemny kolorek :)

    Może masz ochotę na udział w moim zimowym projekcie paznokciowym?? Zapraszam na bloga.

    ReplyDelete
  3. Fajny! Lubię szare paznokcie, ostatni lakier o tym kolorze zgęstniał więc czas najwyższy rozejrzeć się za czymś nowym;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny z niego szaraczek, lubię takie od czasu do czasu. Wygląda jakby miał w sobie takie niebieskie tony, kojarzy mi się z mroźnym zimowym dniem.

    ReplyDelete
  5. Śliczny jest, urzekła mnie strasznie ta kropla fioletu. :)

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie lubimy takie nietypowe szaraczki.. Przynajmniej ja lubię :D

    ReplyDelete