Color Club - Age of aquarius

4/11/2014 03:31:00 pm Madeleine 21 Comments

Perełka, jedyna CC w moich zbiorach, ale za to jaka piękna... :) Lakier został kupiony na targach kosmetycznych w Warszawie przez Tami (:*), która bała się, że kolor mi się nie spodoba. Tami nie wiedziała, że mam w swojej kolekcji podobny odcień, ale została już końcówka. Na jego miejsce wszedł Color Club z o wiele fajniejszym wykończeniem, cudownie!


Jeśli chodzi o aspekty jakościowe tego lakieru, muszę przyznać, że bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Posiada bardzo wygodny pędzelek, idealną (trochę bardziej w stronę lejącej) konsystencję i wysycha szybko. Trwałości nie pamiętam, ponieważ mani nosiłam jakiś miesiąc temu. Na CC nałożyłam stemple, które niestety nie wyszły idealnie. Myślałam, że Kleancolor Iridescend Fuschia da radę, jednak okazało się, że jest zbyt słabo napigmentowany. Stemple - MoYou London Suki 04.


Buziaki,
Madzia!

21 comments:

  1. Genialnie to wygląda:)) śliczny kolor, czas się zaopatrzyć w taki:)

    ReplyDelete
  2. Mam ten lakier, ale chyba jakiś felerny czy coś... bo mi się koszmarnie nim maluje i smuży i jakis gesty jest :(

    ReplyDelete
  3. Połączenie tych kolorów jest świetne :)

    ReplyDelete
  4. Ale to bosko wygląda! *.*

    ReplyDelete
  5. O kurcze, jak pięknie wygląda ten fiolet z niebieskim!

    ReplyDelete
  6. Kolory idealnie do siebie pasują :]

    ReplyDelete
  7. Piękne! Mani bardzo ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  8. CC cudowny! nie wiem czy kolor cudowniejszy czy nazwa :D No i świetne połączenie z fioletem!!

    ReplyDelete
  9. pięęęęękny kolor ♥ i ja też jestem zaskoczona jakością :D że nadaje się do stempli?! mój CC ledwo kryje po 3 warstwach... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stemplowałam lakierem kleancolor :) CC by się nie nadała.

      Delete
    2. moje niedopatrzenie!

      Delete
  10. genialny stempelek :) Bardzo mi się podoba połączenie takich kolorów :)

    ReplyDelete
  11. śliczne połączenie ♥

    ReplyDelete
  12. o.o jest cudny a stemple wzór mi się podoba, kolorystyka to coś co ja lubię ze sobą łączyć właśnie te dwa kolory ze sobą :D

    ReplyDelete
  13. prześliczne połączenie! jak ja uwielbiam Twoje urocze paznokcie, wspaniałe pomysły, wykonanie i te genialne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  14. Such a beautiful manciure :)

    ReplyDelete
  15. Piękne. Wspaniale wyglądają pazurki :)

    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    ReplyDelete