Kolorowe przepiórki

4/19/2014 08:06:00 pm Madeleine 32 Comments

Hej :) Po całym dniu przygotowywań i gotowania przysiadłam w spokoju i postanowiłam zrobić paznokcie w świątecznym klimacie. Nie miałam ochoty na stemplowanie, więc postanowiłam zrobić coś prostego, ale efektownego ;) 




Przepiórczy manicure! Najpierw wybrałam pastelowe kolory, zdecydowałam się na  taki mały skittles. Od kciuka: Hean 179, Sally Hansen Mint Sorbet, Wibo 485, Essie Full Steam Ahead, Golden Rose z proteinami (numerek starty). Następnie zrobiłam saran wrap w bardzo podobnych odcieniach. Ponownie od kciuka: Hean 178, Colour Alike Kocimiętka, Essie Fondola Gondola, Golden Rose Strong Care 212 i Softer 27. Później na wszystkie paznokcie delikatnie gąbeczką nałożyłam czarny lakier. Cały myk polega na tym, aby użyć zwykłej gąbki do naczyń z dużymi porami, a lakier nałożyć bardzo delikatnie - samymi resztkami!  W taki sposób uzyskałam te różnokolorowe przepiórkowe jajeczka na paznokciach ;)





Oczywiście, na wszystko nałożyłam dość grubą warstwę top coatu. Mój ulubiony to Sally Hansen Dries Instantly. 



Na koniec zdjęcie wszystkich lakierów użytych do tego zdobienia ;) 




Na koniec, życzę Wam wszystkich spokojnych (przede wszystkim), wesołych świąt! Wszystkim Wam życzę również wypoczynku ;) 

Buziaki,
Madzia! :*

32 comments:

  1. Przepiękne zdobienie!! A jaką gąbeczką nakładałaś czarny lakier??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwykłą do naczyń z dużymi 'porami". Lakierem należy pomalować tylko delikatnie resztkami :) ja jeszcze zanim na paznokciu zrobiłam odbiłam to na kartce, aby zebrać nadmiar lakieru ;)

      Delete
    2. Dziękuję :) Będę próbować ;)

      Delete
  2. ładne

    szkoda żen ie pokazałasz jakk zrobić

    zzapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, że nie przeczytałaś, jest opisane dokładnie jak to zrobić

      Delete
  3. Wow! Efekt jest niesamowity :)

    ReplyDelete
  4. kurczę, ale to śliczne! jajeczkowe i jak najbardziej wielkanocne, ale takie ładne. muszę czegoś takiego kiedyś spróbować! :)
    no i oczywiście Tobie też wesołych świąt!

    ReplyDelete
  5. wyszło Ci to po prostu mistrzowsko :) zakochałam się w tym wzorku i wykonaniu :))

    ReplyDelete
  6. Najlepsze "przepiórki" jakie widziałam! *.*
    wesołych, wesołych ^^ i bogatego zająca i mokrego dyngusa! :*

    ReplyDelete
  7. Świetnie Ci to wyszło!

    ReplyDelete
  8. przepiękne! Muszę je od Ciebie zgapić kiedyś :)

    ReplyDelete
  9. Każdy jeden paznokieć mi się podoba :)
    Wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  10. najlepsze przepiórcze paznokcie ever!!!

    Wesołej Wielkanocy :*

    ReplyDelete
  11. Efekt jest genialny :) Wesołych Świąt! ;*

    ReplyDelete
  12. Przecudne! Muszę sobie takie zrobić!

    ReplyDelete
  13. Swietny pomysl, w koncu wiem jak jest to wykonane :)

    ReplyDelete
  14. Jakie kolorowe jajka przepiórcze :) fajny pomysł!

    ReplyDelete
  15. wyszło Ci świetnie! fajna wersja przepiórek ;) wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  16. Piękne! Bardzo oryginalnie wyglądają pazurki ozdobione w ten sposób :)

    ReplyDelete
  17. Ale świetny efekt, a do tego jak opisujesz to bardzo prosty w wykonaniu :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajny pomysł i efekt końcowy oszałamiający jak dla mnie! :)

    ReplyDelete
  19. ale piękny efekt, muszę kiedyś wypróbować zrobić takie przepiórcze jajeczka :D
    wesołych świąt!

    ReplyDelete
  20. Świetny! Bardzo mi się podoba efekt przepiórczych jaj na paznokciach :)

    ReplyDelete
  21. efekt zniewala. super kolorki i w ogole całość jest świetna

    ReplyDelete
  22. Świetny efekt! Muszę kiedyś to wypróbować u siebie :)

    ReplyDelete
  23. Super są :) Ale pewnie nie miała bym cierpliwości żeby takie wykonać :)

    ReplyDelete
  24. wow, to wygląda o wiele lepiej niż te wszystkie speckled lakiery ^^

    ReplyDelete
  25. świetnie Ci to wyszło! pięknie dobrane kolory :) ja w ten sposób, znaczy gąbką robiłam marmurek dwa razy. Z tym, że za każdym razem trochę inaczej i efekty zupełnie inne, można się tym nieźle bawić :D też używałam gąbki z grubą fakturą :)

    ReplyDelete