Wibo express growth 485

4/13/2014 09:30:00 pm Madeleine 19 Comments

Wibo z serii express growth nr 485 to jasny róż z milionem złotych drobinek. Jeśli chodzi o aplikację - nie była idealna. Lakier smużył przy drugiej warstwie, dlatego musiałam położyć trzecią. Na szczęście schnięcie było w przyzwoitym tempie, inaczej byłabym nieco rozczarowana. Nie uwierzycie za ile go kupiłam... 2,29! Czy jestem zadowolona z zakupu? ZDECYDOWANIE TAK!


Przez milion złotych drobinek lakier jest nietypowy. Mimo, że kolor bazowy nie wyróżnia się zbytnio, drobinki sprawiają, że lakier ożywa. Same zobaczcie jak wygląda na paznokciu: 



Nie pokryłam go żadnych top coatem, myślałam, że wykonam na nim jakieś zdobienie, ale tak mi się spodobał, że zostawiłam go solo! Ostatnie zdjęcie zostało zrobione w słońcu, aby pokazać Wam jak ślicznie się mieni ;)


Jeśli jeszcze go nie macie, polecam jak najbardziej. Mimo, że aplikacja nie jest perfekcyjna, kolor sprawia, że ciągle chce się patrzeć na paznokcie. 

Buziaki,
Madzia.

19 comments:

  1. Przy takim lakierze 3 warstwy są wybaczalne :) Śliczny!

    ReplyDelete
  2. mega delikatny i dziewczęcy :) ot taki słodziak :D !

    ReplyDelete
  3. Śliczny jest, taki bardzo delikatny, nie wiem czemu kojarzy mi się z baletnicą :D Krycie średnie, ale kolor rekompensuje!

    ReplyDelete
  4. jaki śliczny! taki uroczy :) i rozumiem, że on jest teraz dostępny tak? bo jak tak to muszę po niego polecieć :P

    ReplyDelete
  5. Uroczy jest, też go mam, ale nawet nie miałam jeszcze na sobie...czas to zmienić :DDD

    ReplyDelete
  6. Myślałam już nad nim ze 3 razy stojąc przy ich szafie tak mi sie podobał w buteleczce. teraz postoje tam 4ty raz, ale tylko po to żeby go kupić:D Przekonałaś mnie, a lakier do reszty zauroczył. Skromny, ale wyjątkowy. <3

    ReplyDelete
  7. Taki delikatny! *.* Taki piękny <3

    ReplyDelete
  8. nie przepadam za różami ale ten jest niesamowity ! :D

    ReplyDelete
  9. prześliczny!!!! już myślę nad zdobieniem dla niego ;)

    ReplyDelete
  10. Piękny i subtelny. Nie można odmówić mu uroku :)

    ReplyDelete
  11. Ładny lakier :)
    Idealny na co dzień :)

    ReplyDelete
  12. Jutro zaglądnę do Rośka, jak będzie to ląduje w koszyczku, zachęciłaś mnie ;)

    ReplyDelete
  13. cudnie wygląda na zbliżeniu! :D

    ReplyDelete
  14. Piękny kolorek. Czarujące paznokcie :)

    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jest przepiękny i na dodatek z topem u mnie trzyma się 4 dni co najmniej :)

    ReplyDelete