Czerwony kwiat wiśni

4/06/2014 02:45:00 pm Madeleine 22 Comments

Naklejki wodne, które dzisiaj przedstawiam czekały na testy ponad 3 miesiące. Dlaczego? Zawsze kiedy na nie patrzyłam nie wiedziałam jakie połączenie kolorystyczne będzie pasować. Jak już zdecydowałam, że spróbuję z neonową czerwienią od Softera (43) wiedziałam, że to był strzał w dziesiątkę.


Naklejki wodne ze sklepu BornPrettyStore, które możecie znaleźć w dziale nail art, są bardzo dobrej jakości. Ostatnio miałam wiele zarzutów co do jakości naklejek z tego sklepu, jednak te muszę bardzo pochwalić. Łatwa aplikacja, nie ściągały się na końcówkach, nie ślizgały się po całym paznokciu - bardzo dobry, siadaj :D 


Naklejki nałożyłam na Colour Alike Biała fabryka, ponieważ tło naklejek jest transparentne. Na dwóch pozostałych paznokciach widzicie Softer 43 z serii Pro Active (WOW! szkoda, że na zdjęciach nie widać, ale jest to neonowa czerwień) i ćwieki, które opisywałam o tutaj.





Naklejki możecie kupić tutaj za $1.99. Na aukcji znajdziecie mnóstwo innych kwiecistych wzorów :) Pamiętajcie, że wysyłka jest darmowa, a używając mojego kodu dostajecie 10% zniżki :) XMSQ10 !

22 comments:

  1. No, no fajnie je wkomponowałaś ;))

    ReplyDelete
  2. OMG! Ale piękne :)
    Byłam przekonana, że ręcznie je wymalowałaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeceniasz moje możliwości :P Z drugiej strony: malowanie - 2h, przyklejenie naklejek - 5 minut :)

      Delete
  3. ładne naklejki:) i dobry kolor do nich dobrałaś:) zdecydowanie:)

    ReplyDelete
  4. Cudowne są te naklejki! :)

    ReplyDelete
  5. niesamowite! teraz na rynku dostępnych jest tyle dodatków i zdobień na paznokcie! :)

    anecia & roses ♥ blog

    ReplyDelete
  6. śliczny ten wzór na naklejkach, wygląda jak ręcznie malowany :)

    ReplyDelete
  7. How cute looks this manicure :)

    ReplyDelete
  8. omg :o idzie oszaleć z zachwytu ! coś pięknego :)

    ReplyDelete
  9. Ale cudowne te naklejeczki! *.*

    ReplyDelete
  10. Cudowne naklejki! I piękną czerwień dobrałaś do nich :)

    ReplyDelete
  11. Przecudne te naklejki ! Świetny efekt !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Prześliczne naklejki :)

    ReplyDelete
  13. Piękne <3 nawet się zastanawiam czy nie spróbować zmalować takiego obrazka :)

    ReplyDelete
  14. śliczne naklejki! i efekt cudny :D

    ReplyDelete
  15. WOW! Te naklejki są mega urocze! <3

    ReplyDelete
  16. piękne naklejki!
    i wow, nie pomyślałabym, że takie rozmieszczenie wzorów na paznokciach da taki fajny efekt :) ja się uczepiłam serdecznego, ewentualnie serdecznego i środkowego/kciuka i tylko powielam schemat :D muszę zacząć kombinować :)

    ReplyDelete
  17. Fajne naklejki :) Bardzo mi się podoba ! :)

    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    ReplyDelete