Holograficzne róże

4/24/2014 08:54:00 pm Madeleine 20 Comments

Colour Alike Diskorelaks to klasyczny srebrno-beżowy holoś z fioletowymi tonami. Ciężko określić jego kolor, ponieważ mieni się na wiele barw. Pamiętacie jak porównywałam go z Pyrką? W butelkach lakiery są bardzo podobne, jednak dzisiejszy bohater okazuje się dużo jaśniejszy na paznokciu. 


Na dwie warstwy Diskorelaksu nałożyłam stemple MoYou Pro Collection 08 - niesamowite róże. Kolor, który najbardziej pasował mi do tego zdobienia to Golden Rose Rich Color 28 (pigmentacja, kolor, całokształt - wielkie love). Nie nakładałam top coatu, aby nie stłumić efektu holo. Końcówki na zdjęciach mogą być nieco wytarte, ponieważ zdjęcia robiłam po dniu noszenia manicure. 



Zdjęcie w cieniu:
 

Czy istnieje coś takiego jak mum(twin)nails? Jeśli nie, to właśnie to wymyśliłam :D To co widzicie na moich paznokciach jest odtworzeniem innego mani. Kilka dni wcześniej zrobiłam tą samą kombinację u mojej mamci na paznokciach i tak mi się spodobało, że po prostu musiałam sobie zrobić to samo! 


Jak Wam się podoba?
Buziaki,
Madzia

20 comments:

  1. Pięknie :) I jak ten GR ładnie odbił różyczki!
    Jak dla mnie to holosiowe lakiery idealnie nadają się pod stempelki.

    ReplyDelete
  2. kurcze, musze sobie znaleźć lakiery do stempli, tym bardziej że mam już 2 płytki MoYou :D
    piękne róże, cudowne połączenie!

    ReplyDelete
  3. Cudowne mani :) Te różyczki wyglądają niesamowicie na takiej bazie ♥

    ReplyDelete
  4. Diskorelaks na Twoich pazurkach po prostu wymiata :P I ślicznie się komponuje z tymi różyczkami :)

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyszło i ten Diskorelaks ma niesamowity blask i mieniące się kolory :D

    ReplyDelete
  6. ale pięknie z tymi różyczkami ♥

    ReplyDelete
  7. The stamping pattern looks fantastic on the holo polish!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam ten lakier! To jeden z moich pierwszych holo z CA :) Ślicznie wygląda z tymi stempelkami!

    ReplyDelete
  9. Wow, this manicure looks gorgeous :)

    ReplyDelete
  10. Ale super! Stempelki idealnie wyglądają na lakierze holo <3

    ReplyDelete
  11. Mam oba lakiery i oba uwielbiam! Nawet nie wpadłam na to, że mogą tak fajnie wyglądać razem :) Ten różany wzorek jest prześliczny

    ReplyDelete
  12. wspaniałe połączenie holosia z tą jagódką <3

    ReplyDelete
  13. Piękności!
    Mam pytanko, czy możesz polecić jakiś tutorialek dla kompletnego laika w stempelkowaniu? Do robótek ręcznych mam dwie lewe ręce, a marzy mi się taki wzorek ze stempelków, ale kompletnie nie wiem, jak się do tego zabrać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :) Na samym początku mojej przygody stempelkowej obejrzałam ten film: https://www.youtube.com/watch?v=FDai6CE9PY0
      Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało ;)

      Delete
    2. Dzięki wielkie za podpowiedź! :) jak tylko zamówię i dojdzie do mnie mój zestaw startowy to pewnie będę pytać ;p Jeszcze raz wielkie merci!:*

      Delete
  14. Efekt jest rewelacyjny! :)

    ReplyDelete
  15. Piękny efekt, muszę kiedyś wypróbować :)

    ReplyDelete
  16. siedzę i wyglądam tak *o* cudne :)

    ReplyDelete