I ♥ KINGSLAND ROAD!

4/05/2013 03:48:00 pm Madeleine 28 Comments

Hej dziewczyny! Po słoczach Pat18s nie mogłam się powstrzymać i sprawiłam sobie w prezencie (świątecznym:P) piaskowiec od Barry M. Wahałam się pomiędzy miętusem a różem. Stwierdziłam, że mój idealny miętowy lakier mam i niekoniecznie chciałabym go widzieć w piaskowej formie i skusiłam się na baby pink. Jako iż szukałam intensywnie ideału... Mogę śmiało stwierdzić, że znalazłam!

BARRY M- KINGSLAND ROAD TPN3


Kingsland Road nakłada się idealnie. Kryje po 2 warstwach, ale myślę, że osoby z długimi pazurkami miałyby problem i potrzebne byłyby 3 warstwy. Wysycha dość szybko. Nie czekałam wieków, jakieś 10-15 minut żeby druga warstwa wyschła do końca. Teraz najważniejsze. Kolor i wykończenie. Skusiłam się na akurat ten piaskowy lakier, ponieważ jego struktura różni się od tych które widziałam w internecie. Jest bardzo drobny i delikatny co idealnie pasuje do moich drobnych dłoni i małych paznokci :) Dodatkowo jest lekko matowy <3 Nic dodać nic ująć!

zbliżenie na teksturę









PRZEPADŁAM *.* Czy Wam podoba się tak samo?! :)

28 comments:

  1. o rany! przepadłam i ja! gdzie go można dostać?

    ReplyDelete
  2. Piękny jest :))

    ReplyDelete
  3. bardzo lubię ten lakier :)

    ReplyDelete
  4. Jaki cudowny ! Niesamowicie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. mmm śliczny!
    ja jeszcze nie mam w swojej kolekcji piaskowego:(

    ReplyDelete
  6. nie mój kolor zupełnie.ale mam znajomą która by się na bank zakochała :)

    ReplyDelete
  7. Najdelikatniejszy z piasków jaki widziałam i pod względem koloru i faktury :)

    ReplyDelete
  8. <3 ja też przepadłam... te zdjęcia... wszystko tak idealnie pasuje... ten nastrój... o matko, to ukojenie dla moich zmysłów! mogłabym skopiować pierwsze zdjęcie? pójdzie na tapetę.

    ReplyDelete
  9. dziękuję- taki rozmiar mi wystarczy :) lubię mieć białe paski po bokach grafiki na pulpicie!

    ReplyDelete
  10. Jaki on jest piękny!! Taki delikatny, a zarazem przykuwający uwagę. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Lubię takie kolory, ten bardzo mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  12. Przepadłam razem z tobą! Jest przepiękny <3

    ReplyDelete
  13. Wow, śliczny ten lakier! Gdzie go mogę dostać? Cudowny :)

    ReplyDelete
  14. o rany, jaki śliczny!
    chyba skuszę się na te lakiery

    ReplyDelete
  15. powodzenia, pamiętaj, że żeby wygrać trzeba grać!
    a zabawa to zabawa, nic nie kosztuje więc można próbować ;P

    ReplyDelete
  16. mnie też raz się udało wygrać w konkursie u Panny Marchewki i od tamtej pory posucha :)
    Teraz widzę, że również skróciłaś pazurki, ale Tobie w takich ładnie :)

    również życzę powodzenia! :*

    ReplyDelete
  17. Piękny :) taki delikatny :)

    ReplyDelete
  18. Widziałam już ten lakier i jest rewelacyjny... Sama muszę sobie go kupić:)

    ReplyDelete
  19. Piękny kolor, ale co za cudne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  20. delikatny, ale efektowny :) a zdjęcie z perłami wygląda uroczo ^^

    ReplyDelete
  21. ja również się zakochałam w nim! muszę go gdzieś dorwać ! *__*

    ReplyDelete
  22. piękny jest ;) pooozdrawiam! =)

    ReplyDelete
  23. Jakoś nie jestem przekonana do tych piaskowych lakierów. Ale u Ciebie mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  24. Rewelacyjne! Zarówno struktura jak i kolor! :)

    ReplyDelete
  25. jest śliczny :) taki uroczy, choć ja jednak chyba wybiorę tego miętusa ;)

    ReplyDelete
  26. i never really liked these, but they look really amazing on your nails!

    ReplyDelete