Lace

4/22/2013 05:09:00 pm Madeleine 20 Comments

UWAGA! Notka napisana 9.04. Nie chciałam udostępniać, ale nie mam czego dodawać, robię recenzję lakieru i nie przygotowałam żadnego zdobienia na dziś.

Cześć, cześć! Dziś przybywam do Was z nieco nieudanym zdobieniem :) Człowiek na błędach się uczy, no ale cóż. Postanowiłam mimo wszystko podzielić się z Wami tymi pazurkami. Planowałam namalować koronkę. Ale niestety zrobiłam zbyt dużo tych... wybrzuszeń? Chyba tak to można nazwać i wygląda to zbyt chaotycznie. Tłem zdobienia jest Golden Rose Rich Color 06<3 Pomarańczowo-koralowo-różowy ze złotymi drobinkami! Jest cudowny! Pięknie się mieni w słońcu:) Nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć!



kolor identyczny jak w rzeczywistości, na pozostałych zdjęciach lekko przekłamany






Nie jest najpiękniej, ale tam.

Pozdrawiam i życzę miłego po południa!:)

XXX

20 comments:

  1. e tam nieudane, piękne jak zawsze :)

    ReplyDelete
  2. Mi się bardzo podoba :) A ten lakier z Golden Rose faktycznie piękny :)

    ReplyDelete
  3. na zdjęciach w ogóle nie widać tych górek (wiem, o czym mówisz z własnego doświadczenia ~.' ).
    Świetny pomysł na zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. Oj jest bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  5. a mnie się podobają i uważam, że są całkiem urocze :)
    i kolor bazowy też ładniutki :)

    ReplyDelete
  6. Oj tam koronka w grubszym wydaniu ;) Ja jeszcze ani razu nie próbowałam czegoś w tym stylu malować na paznokciach więc wypowiadać co do trudności takiego zdobienia się nie będę...
    Trening czyni mistrza następnym razem stworzysz cudo ;) Choć rozumiem Twoje podejście, bo też często długo opieram się przed pokazaniem jakiegoś zdobienia i zostawiam właśnie na taką czarną godzinę.

    ReplyDelete
  7. ale ładnie i delikatnie :)

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się :) GR bardzo ładny! :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam koronkę na paznokciach, chociaż sama ograniczyłam się chwilowo do tej ze stempli.. Twoja jest cudowna;)

    ReplyDelete
  10. Dla mnie koronka wyszła idealnie :) Strasznie lubię ten motyw, zwłaszcza na bardzo jasnych różowych lakierach.

    ReplyDelete
  11. nawet się nie wygłupiaj, że nieudane, bardzo ładne!

    ReplyDelete
  12. przesadzasz :) jak dla mnie to wyszła Ci bardzo ładna koronka :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ładne;) też kiedyś koronkę robiłam na paznokciach;)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam ten kolor koronka Ci wyszła pięknie :)
    Zostałaś nominowana do tagu u mnie zapraszam :)

    ReplyDelete
  15. Też mam ten lakier, w zasadzie to mam nim pomalowane pazurki! :-) Słodziak z niego, taki wyjątkowy. A koroneczka u Ciebie śliczna, masz tą precyzję w rękach!

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne, pięknie kolory współgrają ;)

    ReplyDelete