Projekt książka - FANTASY

4/28/2013 12:01:00 pm Madeleine 30 Comments

Witajcie moje Drogie! Miałam mały zastój w książkowym projekcie. Tydzień romansu pominęłam bo po prostu nie miałam czasu. Nadrobię to w przyszłym tygodniu, promise. 

Dzisiaj czas na fantasy. Miałam w głowie HP, ale to zbyt oklepane i jakoś od razu odrzuciłam ten pomysł. W glowie mialam same blyskawice, co nie jest zbyt oryginalne... ;) A wiem, ze mozna HP przedstawic w bardzo ciekawy sposob...;) 
Jako, że jestem fanką Pamiętników Wampirów (zarówno wersji książkowej jak i serialowej) postanowiłam zmalować coś co przypominałoby w jakiś sposób tę serię;) Wiem, że niektórzy twierdzą, że to obok fantasy nawet nie leży i jest przeznaczone tylko dla 13 latek (hot 13 nie jestem, nie bójcie się), ale... ja jestem zauroczona tą serią. Jak tylko kuzynka mi pożyczyła (tak! to wszystko przez Ciebie Aniu!) pierwsze dwa tomy, nie wychodziłam z domu przez kilka dni i tylko czytałam i czytałam i czytałam. Tematyka bardzo moja... Ach... Już kończę, kończę. Przejdźmy do rzeczy.



Postanowiłam, podobnie jak przy kryminale, na 3 paznokciach zrobić gradient, lecz tym razem z cmentarzem. Na kciuku i maluszku wykonałam ponownie metodę foliową i namalowałam kły. Całość utrwaliłam topem dla większego połysku.





Czy są tu jeszcze jakieś fanki wampirów?



PS. BRAT MNIE POCHWALIŁ, PIERWSZY RAZ <3 :D

30 comments:

  1. Są, są! :D Jestem zakochana w pamiętnikach wampirów :) A pazurki przepiękne!

    ReplyDelete
  2. świetnie to wygląda!!! i ta metoda foliowa super! ja pamiętniki wampirów znam tylko z serialu, ale widziałam zaledwie parę odcinków. za to jeśli mowa o wampirach, to ja zaczytywałam się w zmierzch :P (który tak samo jest dla nastolatek... :P) no takm więc Cię doskonale rozumiem ;) jednak ja na tydzień fantasy chyba jednak wybiorę HP :P no już trudno się mówi... :P

    ReplyDelete
  3. Zdobienie genialne. Również uwielbiam Pamiętniki, chociaż od 13 dzieli mnie 10 lat już. Ale uwielbiam klimaty wampirów i fantazy, więc czego mam sobie żałować?? Drugą moją miłością po nich jest Dom Nocy, też o wampirach :)

    ReplyDelete
  4. MEGA!!! wyszło Ci świetnie, wszystko pięknie się komponuje, a kciuk i paluszek po prostu super :)
    mnie tematyka wampirów nie pociąga, ale po takim zdobieniu mam ochotę zacząć czytać...albo przynajmniej obejrzeć film! :)
    super.

    ReplyDelete
  5. oj nie wiem :P jak w ogóle zdążę coś zmalować, to nie wiem co to będzie. tzn mam pewien pomysł, ale nie wiem co z niego wyjdzie :P i o dziwo - nie będzie tam błyskawicy ;D

    ReplyDelete
  6. ja, ale raczej sagi zmierzch, za pamietniki wampirow chce sie dopiero zabrac jak bede miec wiecej czasu:)

    ReplyDelete
  7. HP oklepany? o nie :D aż mnie serce zabolało ^^
    Sama czytałam PW, oglądam serial na bieżąco i to chyba pierwsza książka, która okazała się gorsza niż wersja ze szklanego ekranu. Po trzeciej książce z tej serii wymiękłam i stwierdziłam że dalej czytać nie chcę :)
    Ale zdobienie wyszło Ci genialnie! Tak wampirzo. Ogólnie uwielbiam motywy wampirów w książkach- ale wolę te z Draculi czy też Wywiadu z wampirem niż te które ostatnio zrobiły się modne, osypane brokatem ^^

    ReplyDelete
  8. Ach pamiętniki z Wampirów i ja kocham ,ale książki nie czytałam . Opieram sie na samym serialu ;)
    A tego sposobu granatowego pazurka z ostatniego postu -sacan/plastic wrap- w ogóle nie mogłam znaleźć musiałam pozostać przy zwykłej mięcia :(

    ReplyDelete
  9. Ja też w wolnej chwili śledzę 'Pamiętniki...' i wcale się tego nie wstydzę ;p Gradienty i metoda foliowa wyszły Ci świetnie :)

    ReplyDelete
  10. wyszły genialnie! miałaś znakomity pomysł i jeszcze super go wykonałaś. super!
    lubię dwa pierwsze tomy tej książki, dalej mnie jakoś nie wciągnęły ;/

    ReplyDelete
  11. Jestem pod wrażeniem. Wspaniałe zdobienie. Pięknie wszystko Ci wyszło. Ten gradient jest niesamowity. Jak ja bym chciała, aby właśnie tak mi wychodziło cieniowanie :D
    P.S. Pisałaś, że moje nowe notki nie wyświetlają się u Ciebie. Ja mam podobnie. Również mi się nie pokazują Twoje :( Dlatego dodałam Ciebie do blogrolla i mam na szczęście wszystko pod kontrolą :) Nie wiem co się dzieje, bo niektórych dziewczyn notek też nie widzę :(

    ReplyDelete
  12. Pewnie, że są ! Genialnie Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  13. Bardzooo ciekawe zdobienie!

    ReplyDelete
  14. oooo... genialne są kciuki mały palec!
    Po prostu miażdżą! *.*
    ogólnie uwielbiam fantastykę, więc wampiry też, wciąż się sama zabieram za ten tydzień...

    ReplyDelete
  15. Zęby na kciuku wymiatają :D

    ReplyDelete
  16. świetne pomysł i wykonanie!!!!

    ReplyDelete
  17. Ja nie znam zupełnie pamiętników wampirów, ale zdobienie bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów :) A pazurki super Ci wyszły :)

    ReplyDelete
  19. dzięki ;)
    właśnie taki festiwal na kilka tysiecy osob to moje marzenie. fajnie by musiało być ;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajnie Ci to wyszło, ale mi strasznie kojarzy się z tematyką horroru :D No wiesz cmentarz kły itp :P
    Bardzo fajnie wygląda kciuk i mały palec, niesamowity efekt osiągnęłaś, reszta również nie odstaje od reszty jednak sory, ale kły rządzą!!! ^^

    ReplyDelete
  21. cudowny mani :) piękne wykonanie !

    ReplyDelete
  22. Piękny gradient.. kolory świetnie współgrają... no i samo zdobienie też ciekawe :)

    ReplyDelete
  23. zazdroszczę cierpliwości do tworzenia takich wzorków :)
    ja nie umiem wytrzymać jak mam dwie warstwy lakieru już ;( czekanie na wyschnięcie jest dla mnie tragedią ;(

    ReplyDelete
  24. super, kły to moja ulubiona część tego zdobienia :D

    ReplyDelete
  25. A mnie serial ten bardzo się spodobał a do hot 13 też nie należę :p
    Bardzo fajnie to zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  26. Ja jestem właśnie na etapie Miasteczka Salem:))

    ReplyDelete
  27. Niesamowite! Przepięknie wykonane zdobienie:)

    ReplyDelete
  28. Jak to możliwe, że dopiero teraz trafiłam na Twój blog?:D Tworzysz cuda :) Będę wpadać częściej! :)

    ReplyDelete