Wróżka (zębuszka?)

4/12/2013 10:57:00 am Madeleine 30 Comments

Wczoraj na zajęciach odgrywaliśmy przedstawienie dla dzieci. Jako, że musiałam się wcielić w rolę księżniczki, stwierdziłam, że muszę mieć odpowiednie paznokcie. Sięgnęłam po Peaches and cream (Wibo- kolekcja blogerska) i szybko tego pożałowałam. Chciałam dać mu jeszcze jedną szansę... Niestety, nie udało się. Po 2 średnich warstwach miałam jeszcze prześwity, ale już odpuściłam, nie miałam cierpliwości ponieważ bardzo namęczyłam się, aby odpowiednio go nałożyć. Jak dla mnie jest to jeden wielki glut. Szkoda, bo kolor ma cudowny. Na serdecznym zrobiłam biało-różowy gradiencik i narysowałam wróżkę :) Mam nadzieję, że widzicie tam wróżkę, a nie latającą baletnicę :)



Nie wyszło idealnie, ale jak na początek zabawy z farbkami wydaję mi się, że może być:) Co Wy o tym sądzicie? 




 
Miłego weekendu Wam życzę :) 
XXX!

30 comments:

  1. Gradient wygląda fajnie, a wróżka wyszła Ci uroczo :)

    ReplyDelete
  2. Piękne :) wróżka jest genialna :)

    ReplyDelete
  3. No pewnie, że jak na początki źle nie ma :) Mi od razu przypominała wróżkę.. dopóki nie doszłam do momentu o baletnicy.. Ale to Twoja wina!!! :D

    ReplyDelete
  4. <3 ja od razu widziałam wróżkę- taką, jak Dzwoneczek z Pana Piotrusia :) super!!!

    ReplyDelete
  5. nie wiem skad czerpiesz tyle inspiracji, ale wszystkie wzory na Twoich paznokciach mi sie podobaja:D powinnas profesjonalnie sie tym zajmowac:)

    ReplyDelete
  6. I ja ostatnio męczyłam się z prześwitami :( oczywiście ,zę widzimy wróżkę ;)

    ReplyDelete
  7. dziekuje Wam :* doceniam kazdy jeden komplement! <3

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny gradient ! I świetna wróżka :D

    ReplyDelete
  9. latająca baletnica :D świetne :D

    ReplyDelete
  10. Haha nie martw się ja mam to samo z teściową, zawsze widzi coś innego niż to co miało przypominać^^

    ReplyDelete
  11. mega słodko to wygląda :D

    ReplyDelete
  12. urocze i przesłodkie mani ;)

    ReplyDelete
  13. wyszło super.prawdziwe paznokcie księżniczki. mam nadzieję, że dzieciakom też się podobało.

    ReplyDelete
  14. Przepięknie, subtelnie, wiosennie, idealnie!! :)

    ReplyDelete
  15. These are amazing!! You nails are always neat and super clean!!

    I just made a new post and think you're going to like it:D!!

    Come by soon!

    xx

    ReplyDelete
  16. przecież to jest dzwoneczek jak nic! ;)

    ReplyDelete
  17. przesłodki wzorek :) a jaka frajda być księżniczką :D

    ReplyDelete
  18. Prześliczne pazurki! i wróżka zębuszka wygląda baaardzo ładnie ;)

    ReplyDelete
  19. wróżka jak nic :)! piękne przejście kolorów :)

    ReplyDelete
  20. Z Zębuszką mi się nie kojarzy, ale Dzwoneczek z Piotrusia Pana jak nic:) aż mi się dzieciństwo przypomniało:)

    ReplyDelete
  21. this is so beautiful and subtle! i love the silhouette!

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładne, delikatne i urocze :)

    ReplyDelete
  23. Inspirujesz mnie niesamowicie :)

    ReplyDelete
  24. wspaniałe zdobienie :) jestem nim oczarowana :)

    ReplyDelete