Ulubieńcy wszech czasów!

4/30/2013 06:30:00 pm Madeleine 23 Comments

Witajcie!

Zastanawiałyście się kiedyś nad ulubionymi lakierami innych dziewczyn? Myślałyście jakie kolory uwielbiają? Dzisiaj ja chcę Wam przedstawić moje przeulubione lakiery :) Myślę, że każdy takie ma i wydaje mi się, że poprzez taki post będziecie mogły choć trochę sprecyzować sobie moje gusta. Może być nudno, więc ostrzegam, ale jednocześnie zachęcam :)


Po tym zdjęciu pewnie rozpoznajecie niektóre lakiery. 4 z nich pojawiły się kiedyś już na moim blogu. Tylko jeden jeszcze nigdy nie został użyty do żadnego zdobienia (hm... dziwne). 
Żeby nie było wątpliwości- opis lakieru znajdziecie pod zdjęciem. Zapraszam!


1. GR Jolly Jewels 115. Pokazywałam go kilka miesięcy temu. Po zakupie cieszyłam się jak małe dziecko! Jest to lakier typu: kocham/nienawidzę. Ja zdecydowanie kocham. Nakłada się wspaniale, wygląda uroczo i słodko. LUBIĘ TO :)


2. Barry M Kingsland road (link do wpisu) pokazywany około miesiąc temu. Nadal nie mogę się powstrzymać od achów i ochów na jego temat. Idealny baby pink, idealna tekstura. Czego chcieć więcej?


3. Moja miłość do mięty zaczęła się w zeszłe wakacje (2012). Kupiłam sobie miętową "pochwę" (:D) do iPoda, miętowe sluchawki i milion miętowych rzeczy. Jedyne czego mi brakowało to miętowy lakier do paznokci. Szukałam ideału aż w końcu znalazłam! W sumie nie ja... bo moja mama :) Będąc w jakimś sklepie dorwała na promocji  Mint Sorbet Sally Hansen. Kryje nawet po 1 warstwie! Jest moją idealną miętą i tyle!


4. Nie możecie sobie wyobrazić jak bardzo musiałam odpicować to zdjęcie w PS żeby uzyskać rzeczywisty kolor tego lakieru! Plumberry to piękna malina z odrobiną śliwki. Aplikacja tego lakieru to sama przyjemność. Zakup był strzałem w 10!


5. Ostatnia gwiazda wieczoru to Sensique. Niestety numerek się wytarł, więc musicie pozostać w niewiedzy :< Patrzcie bardziej na kolor w butelce, ponieważ ponownie bardzo ciężko było uchwycić ten kolor. Uwielbiam ten lakier! Niestety, jest już na wyczerpaniu (mam go od ponad roku) ale z chęcią zakupię nową butelkę! 



Czy któryś z moich ulubieńców przypadł Wam do gustu? 

Jeśli tak, to dajcie mi znać w komentarzu!


Już niedługo zdobienie w stylu słodko-niegrzecznym, stay tuned!

23 comments:

  1. A Plumberry nie mam! Ale wydaje się śliczny. Tak samo jak miętka SH. Ja mam ulubione z Essie: Splash og grenadine, Virgin Orchid, Cascade cool, Mint Candy Apple... Coś jeszcze się znajdzie!

    ReplyDelete
  2. Wszystkie mi się podobają! Ten z Golden Rose się do mnie uśmiecha :D

    ReplyDelete
  3. 4 pierwsze najlepsze:) lakier z małego palca jakoś mi nie przypasował...

    ReplyDelete
  4. Jak Ty to robisz ,ze masz tak cudownie wykończone pazurki ? :( Mi nigdy się to nie udaje

    Najlepszy numer 1 - marze o tym lakierze od dawna !!

    ReplyDelete
  5. mięta i róż są przepiękne, ten piasek szczególnie <3

    ReplyDelete
  6. Tekstura od Berry M i mięta od SH są piękneee bardzo w moim obecnym guście. Bardzo ciekawy pomysł na post, sama chętnie taki stworzę :)
    Do JJ nie mogę się jakoś przekonać... miałam jeden - sprzedałam, mam jeszcze jeden którego ani razu nie użyłam i obawiam się iż może to nigdy nie nastąpić :(

    ReplyDelete
  7. Golden rose najladniejszy!

    ReplyDelete
  8. mam tego GR i również kocham!
    Mam tego różowego Barrysia i nie wiem czy kocham, bo jeszcze nie wypróbowałam, ale po żółtym braciszku coś mi się widzi, że będzie z tego <3 ;P

    ReplyDelete
  9. Kochana obserwuję! Przepraszam, że tak późno :)Zapraszam i do mnie :)
    A pazurki są świetne Golden coraz częściej mnie zadziwia.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Wszystkie kolory boskie! A piaseczek i 115 JJ cuudowne!

    ReplyDelete
  11. Teksturowe love <3 , ale miętka mi się też spodobała, bo fajnie kryje :)
    mnie by chyba paluszków nie starczyło na ulubieńców :P ;) ^^

    ReplyDelete
  12. Ten Barry M mnie kusił i kusi nadal- wygląda świetnie.
    Ogólnie fajna idea postu- można by z tego zrobić tag i rozprzestrzenić w blogowym świecie :)

    ReplyDelete
  13. ja uwielbiam ten JJ :) podoba mi się jeszcze ta mięta i BarryM :) CUDOWNE !!

    ReplyDelete
  14. Myślę że trzeba by to mocno przemyśleć w jakiej formie taki tag by powstał- czy zapraszała byś do zabawy np kilka wybranych blogerek czy kto chce to zaczyna :D musisz popatrzeć na inne tagi jakie już krążą po sieci i sklecić regulamin :)

    ReplyDelete
  15. uwielbiam ten piasek z Barry M :)

    ReplyDelete
  16. Mój ulubiony Jolly Jewels :) Barry M i Sally Hansen są cudne!

    ReplyDelete
  17. Ja też uwielbiam miętę! Ciągle szukam tej idealnej, ale na szczęście mam takie prawie idealne, wolę jak trochę wpadają w niebieski :D

    ReplyDelete
  18. pierwsze trzy szczególnie mi się podobają :) gr i piasek są boskie <3

    ReplyDelete
  19. mam ten JJ :) a bardzo podobają mi się barry m i ta miętka od sally hansen :)

    ReplyDelete
  20. Piękne kolory, wszystkie mi się podobają :)
    Różowy piaskowy chodzi za mną od jakiegoś czasu, ten pierwszy z GR też mówi do mnie :)

    ReplyDelete
  21. A mi się wszystkie podobają :) Tak jak wyczytałam wyżej - bardzo mi się podoba pomysł na taki TAG :D

    ReplyDelete