Recenzja Safari 50

4/25/2013 05:36:00 pm Madeleine 16 Comments

Witajcie! W końcu udało mi się napisać tę recenzję. Niedawno zgłosiłam się do akcji testuj z Egotiste i udało mi się wygrać:) Nie przedłużając zapraszam do recenzji. 











Lakiery Safari z kolekcji Trendy Colour to najmodniejsze kolory tego sezony. Lakiery z tej gamy zapewniają poniższe cechy.

  • Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą,
  • Lakiery są trwałe i długo utrzymują połysk
  • Lakiery nie zawierają szkodliwego dla zdrowia toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.




Safari Trendy! Colour! nr 50


Wykończenie: kremowe
Konsystencja: średnia
Czas schnięcia: 25-30 minut
Krycie: 2-3 warstwy
Trwałość: 3 dni bez odprysków














- wysoki połysk,                                                                          
- łatwy do zmycia,                                                             
- bezproblemowe nakładanie,
- kolor (!),
- konsystencja i pędzelek (ułatwiający aplikację).









- przy 2 warstwach są wciąż prześwitujące końcówki,                                                                                
- schnięcie.





Jestem dość zadowolona z lakieru. Lakier nałożyłam o 17, a następnego dnia obudziłam się z poduszkowym mani, co niezbyt mi się spodobało. Pomimo tego świetnie się aplikuje i wysycha na wysoki połysk. Jak widzicie, kolor to śliczne bordo, bardzo elegancki i wydaje mi się, że dobrze współgra z moją karnacją. 

Moja ocena: 4.


starte końcówki po 3 dniach noszenia ( BEZ TOP COATU)



Zobaczcie jeszcze tylko co do dostałam w paczuszce!



 Dziękuję bardzo Egotiste za ozdoby, próbki perfumów i możliwość przetestowania lakieru:) 

Pozdrawiam,
lakiero-maniaczka

16 comments:

  1. Przepiękny, niespotykany kolor! :)

    ReplyDelete
  2. Posiadam dwa lakiery z tej firmy. Kolory są świetne, jednak dla mnie są troszkę za rzadkie. Zabieram się za nie tylko wtedy, gdy mogę więcej czasu poświecić na pazurki :) Kolor Twojego lakiery bardzo ładny - kojarzy mi się z elegancją :)

    ReplyDelete
  3. Nie wiem co o nim myśleć, kolor ok, ale nie prezentuje się zbyt ładnie na paznokciach :( Dużo ciemniejszy na końcówkach.. nawet za te parę groszy bym nie kupiła raczej

    ReplyDelete
  4. Kolor piękny! Lubie lakiery Safari :)

    ReplyDelete
  5. ja lubię lakiery Safari, szkoda tylko, że tak szybko gęstnieją :(
    naprawdę ten kolor Ci pasuje.

    ReplyDelete
  6. Jeszcze nigdy nie miałam lakieru tej firmy, ale kolor na prawdę ładny:)

    ReplyDelete
  7. aż się zdziwiłam, że to Safari.
    Bardzo lubię tę markę i cenię sobie ich lakiery (bo taniocha :P)
    A ten kolor zaklasyfikowałabym do "wampirzych" :)

    ReplyDelete
  8. Nie mój typ koloru wolę pastelowe i jaśniejsze ale Tobie pasuje i nie jest zły a mam parę lakierów z tej firmy. Wiem co to jest Mani poduszkowe nieraz wstaję rano i mam dokładnie to samo szczególnie wtedy kiedy nie chce mieć i się potem denerwuje no ale nic zrobić się nie da. Jedynie co to albo malować je rano a nie na noc albo pokryć je top coatem który szybko schnie :)

    ReplyDelete
  9. wygląda jak wino! tylko szkoda, że tak długo zostaje plastyczny

    ReplyDelete
  10. bardoz łądnie wygląda. No jak wiadomo Safari prez cene do najtrwalszych nie należą ;) Ja sama posiadam ich aż 6 ! :)

    ReplyDelete
  11. Ja mam kilka z tej firmy i w sumie kupiłam je bez przekonania, wyłącznie ze względu na kolory :) Byłam zadziwiona malując różowym, że już po jednej warstwie wyglądał znośnie :) także ja mam pozytywne skojarzenia z tą firmą :) A Twoje bordo też fajne :)

    ReplyDelete
  12. ładny kolor, szkoda, że tak wolno schnie!

    ReplyDelete
  13. O piękny kolor :) !
    Zapraszam Cie serdecznie do mnie - dopiero zaczynam ale co tam!:)

    ReplyDelete
  14. kolor śliczny, ale poduszkowców (czy kołuderników, jak zwał tak zwał) nie cierpię :))

    ReplyDelete