Projekt książka- BAJKA

4/03/2013 05:33:00 pm Madeleine 22 Comments

Nie mam pojęcia dlaczego to dodaję. Jarałam się po maksie robiąc to zdobienie, wszystko było super, ale jak zobaczyłam jak wygląda mój czerwony kapturek to się przeraziłam. Ok, zacznę od początku. W głowie wymyśliłam sobie, że zrobię czerwonego kapturka. Przecież wszyscy uwielbiają tą bajkę:) W głowie wszystko tak cudownie wyglądało. No pięknie. Przerysowałam na kartkę, zaczęło tylko JAKOŚ wyglądać. A po przerysowaniu na paznokcie w ogóle nie wygląda. 


Zaczęłam od gradientu zielono-niebieskiego. Później namalowałam domek, dróżkę i nieszczęsnego kapturka. Miał być zdziwiony, ale im dłużej się na niego patrze tym bardziej przypomina mi dmuchaną lalę :D. Następnie wilko-świnka. Koniec marudzenia. Obiecuję, że następnym razem bardziej się postaram. 



Pieprzyk obok ust planowany oczywiście! :D Trening czyni mistrza:) Chyba nie jest źle jak na pierwszy raz.

Pozdrawiam :*

22 comments:

  1. Hahaha, ale sie uśmiałam po przeczytaniu "przypomina mi dmuchaną lalę" xD Nie no weź tragedii nie ma :D Sama chciałam zmalować 3 świnki i wilka, jednak tak bałam się wilka, że sobie odpuściłam.. Tak czy siak mój efekt końcowy również mnie nie zadowala, jednak trzeba do tego podejść tak, że zawsze czegoś nowego się nauczymy i następnym razem będzie tylko lepiej ;) Źle nie ma uwierz mi ;P

    ReplyDelete
  2. wilko-świnka mi się podoba :) jest groźna(y)!

    ReplyDelete
  3. haha, bardzo groźny/a jest! dlatego czerwona dmuchana lala jest taka przestraszona!:D

    ReplyDelete
  4. Kapturek-dmuchana lala jest świetna :D

    ReplyDelete
  5. ja od razu wiedziałam o co chodzi! nie wiem po co ten opis :P domek babci i dróżka są świetne, a wilk i kapturek super ^^ bardzo pozytywne!

    ReplyDelete
  6. Jest całkiem uroczo, tylko ta mina kapturka trochę obsceniczna ;p Ale nie przejmuj się, może niewielu jest zboczeńców z takimi skojarzeniami jak dmuchana lala ;P

    ReplyDelete
  7. od razu wiedziałam, że to czerwony kapturek. a wilko-świnka jest urocza ;)

    ReplyDelete
  8. No na kartce wyszło serio serio super! Ta mina była słodka, a na paznokciu wyszło... NO :D

    ReplyDelete
  9. o jak fajnie!!!! bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. Z kapturkiem i lalą miałam identyczne skojarzenia :p ale ogólnie to bardzo ciekawie ujęłaś temat :)

    ReplyDelete
  11. oj tam, wyszło Ci uroczo ;)

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny pomysł, dobrze przemyślany ;) piękne :)

    ReplyDelete
  13. Podziwiam za naprawdę świetny pomysł!! A to tło jest przecudowne, uwielbiam takie przejścia :)
    http://ssniffum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Mi się podoba ten pieprzyk najbardziej hehe :)trafiony w 10;)) też biore udział w tym projekcie:) Obserwuje i zapraszam również do sb
    http://www.anitakulikowska89.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. to nie świnko-wilczek tylko po prostu dziczek :P
    żartuję oczywiście, świetny pomysł z bajką i piękna interpretacja
    A niedociągnięciami się nie martw, jeszcze kilka odsłon projektu więc wprawisz się, widziałaś moje maski teatralne? To dopiero tragedia!

    ReplyDelete
  16. Od razu widać o co chodzi!! Moim zdaniem jest świetnie :) Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  17. Ciekawy pomysł :) Życzę powodzenia w dalszych dziełach ;)

    ReplyDelete
  18. Ja muszę dodać - szacuneczek za to, że zdobienie jest zrobione lakierami! nie wiedziałam :P a zawsze podziwiam jak ktoś potrafi nimi robić tego typu zdobienia.. ja nie mam cierpliwości bo wszystko za szybko schnie :)

    ReplyDelete
  19. oj czyni czyni , bardzo fajny pomysł z taką historyjką na pazurkach :)

    ReplyDelete
  20. przepis jest właśnie pod ryż basmati ,ale działą na każdy rodzaj :)

    ReplyDelete