ZABAWA W PIASKU!

4/07/2013 09:41:00 am Madeleine 26 Comments

Hej ho! Jak się macie? Dziękuję Wam za tyle miłych słów, że zdjęcia się podobają, za udostępnianie (Tamit24 :*)!
 U mnie dziś pierwszy raz od tygodnia świeci słońce! :) Od razu humor mi się poprawił. Piaskowiec od Barry M. trzymał się bardzo dobrze na lewej ręce, ale jako że jestem prawo ręczna to właśnie na tej ręce końcówki starły się po 3 dniach. Postanowiłam troszkę się pobawić. Oto efekty: 
 


Zdecydowanie najładniejszy jest sam, bez żadnych udziwnień:) Przedłużyło to jego trwałość o kilka dni, bo kolor mi się bardzo, bardzo podoba:)

JEST WAS JUŻ PONAD 50! DZIĘKUJĘ! :) 

26 comments:

  1. Mi raczej piasek podoba się bardziej solo bez dodawania zbędnych rzeczy :) Mam wrażenie, że po dodaniu dodatkowego lakieru struktura zamienia się w jakby zważone coś :) Mogłabym na Twoje zdjęcia i paznokcie patrzeć godzinami i by mnie to nie znudziło :)

    ReplyDelete
  2. Tak zgodzę, się lakier piaskowy (przynajmniej ten) najlepiej wygląda w formie bez dodatków :)

    ReplyDelete
  3. piasek solo jak najbardziej :)

    ReplyDelete
  4. :) zgadzam się- solo wygląda najpiękniej.

    Nie masz za co dziękować!

    ReplyDelete
  5. dokładnie! solo jest najlepszy i nie ma w ogóle porównania!:)

    ReplyDelete
  6. Jak piasek to tylko solo. Wszystko inne psuje jego fakturę.

    ReplyDelete
  7. solo wygląda ślicznie ;)

    ReplyDelete
  8. iiii jestem sześćdziesiątą obserwującą :)

    ReplyDelete
  9. prześliczny kolor ma ten piasek ;)
    wspaniały blog i cudowne zdjęcia ;]

    bardzo mi się podoba ten miętowy piasek, co pokazywałaś ostatnio

    ReplyDelete
  10. chyba wolałam poprzednią wersję :)

    ReplyDelete
  11. Piasek solo jak już pisały wcześniej dziewczyny ;)
    Ale Twoje paznokcie jak zwykle piękne :)

    ReplyDelete
  12. piasek jest najlepszy solo, ale ten kolor ładnie wygląda z golden sparkle od sensique :)

    ReplyDelete
  13. mnie się jednak pierwotna wersja najbardziej podoba :)

    ReplyDelete
  14. Coraz bardziej mi się podoba :D Nawet z topem My Secret fajnie wygląda :) Chociaż rzeczywiście sam w sobie jest efektowny i nie potrzebuje ulepszaczy :)

    ReplyDelete
  15. Sam wygląda ślicznie, lepiej bez wszelakich brokatów, ale kolor jest bardzo ładny, a skoro można przedłużyć jego trwałość dodając np. brokatowy top to jak najbardziej jestem na 'tak':)

    ReplyDelete
  16. solo jest cudowny, w duecie to już nie to samo ;))

    ReplyDelete
  17. solo wygląda lepiej, ale w takim połączeniu nie wypada ,aż tak źle :)

    ReplyDelete
  18. a dla mnie obie wersje mają coś w sobie :D

    ReplyDelete
  19. dalej słodko i dziewczęco :) podoba mi się

    ReplyDelete
  20. Najlepiej wygląda solo - ale tak też jest ciekawie :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładnie ,lubie takie jasne kolorki :) Już 60 ;)

    ReplyDelete
  22. ja też myślę, że sam wygląda najlepiej

    ReplyDelete
  23. piękne paznokcie! uwielbiam lakiery i na pewno jeszcze wiele razy tu zajrzę! pozdrawiam :)

    ReplyDelete