Kuzynkowe mani

4/19/2013 04:14:00 pm Madeleine 20 Comments

Hej! Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam malować paznokcie nie tylko sobie, ale też znajomym/rodzinie :) Kuzynka wczoraj przyjechała do mnie z prośbą o pomalowanie paznokci. W sobotę idzie na ślub, więc musi ładnie wyglądać pod każdym względem :) Zaczęłyśmy od dobrania koloru. Jako, że idzie w czarno-biało-niebieskiej sukience postawiłyśmy na błękit. Chciałyśmy, żeby wyglądało elegancko, bez przepychu i skromnie. Oto co wymyśliłyśmy:



Kawiorowe mani! Zakochałam się w takim rozwiązaniu. Błękit to GR Protein, którego numerek niestety się starł. Wydaje mi się, że idealnie połączyłyśmy kawior i błękit. Skromnie i elegancko :)

Wybaczcie za tak małą ilość zdjęć, ale robiłyśmy je jak już się robiło ciemno i niestety połowa wyszła poruszona. Moja wina. 

Jak Wam się podoba taka wersja kawiorowego mani? :)

20 comments:

  1. bardzo ladnie, zwlaszcza ten blekitny kolor:)

    ReplyDelete
  2. Ja tam wciąż jestem zwolenniczką dawania kawioru tylko na środek kwiatka bądź jako "pasek" Nie boisz się, że do soboty odpadnie jej połowa tych kuleczek? :>
    A kolor lakieru cudny, niestety ja tej serii GR nie lubię gdyż się u mnie nie sprawdzają :(

    ReplyDelete
  3. super połączenie i fajnie, że kawior nie jest na całości :)

    ReplyDelete
  4. idealnie <3 jest naprawdę elegancko, oryginalnie, ale bez przesady! super :)

    ReplyDelete
  5. Myślę, że wzorek będzie idealnie pasował do sukienki :) ja mam lęki przed kawiorem :P

    ReplyDelete
  6. Dokładnie - delikatnie i bez przepychu :) Mi się podoba!

    ReplyDelete
  7. ciekawy pomysł na kawiorowe mani, podoba mi się taka wersja nawet bardziej niż na całych pazurkach ;)

    ReplyDelete
  8. plan wykonałyście w 100%!
    choć nie przepadam za kawiorem, tutaj prezentuje się bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  9. uroczo wygląda ;]
    a ten turkus jest śliczny

    ReplyDelete
  10. Nominuję cię do nagrody Liebster Blog :)
    Więcej info u mnie na blogu, zapraszam!

    ReplyDelete
  11. fajne wygląda, tak inaczej:)

    ReplyDelete
  12. śliczne mani!

    ReplyDelete
  13. Fajnie z tym kawiorkiem ;) właśnie nie tak zwyczajnie jak u innych, że na całym palcu, ale troszkę :) czasem mniej znaczy więcej

    ReplyDelete
  14. niesamowicie wygląda nawet na krótkich pazurkach :)

    ReplyDelete