Brzuszek Mikołaja - seria świątecznych tutoriali 3

12/15/2013 01:51:00 pm Madeleine 11 Comments

Dzisiaj jeden z najtrudniejszych świątecznych wzorów jakie dla Was przygotowałam. Wymaga więcej czasu i więcej precyzji. Mowa o brzuszku Mikołaja.


Malujemy paznokcie na biało. Czekamy aż wyschną. Malujemy boki paznokci na czerwono (ja użyłam do tego taśmy, aby wszystko wyszło równo). Na kartkę papieru wylewamy troszkę czarnego lakieru i wykałaczką robimy guziki. Lakierem z cienkim pędzelkiem malujemy pas. Gdy wszystko będzie suche dodajemy klamrę (złotym bądź srebrnym lakierem) - użyłam do tego również wykałaczki. Patyczkiem do uszu zamoczonym w zmywaczu czyścimy skórki i nakładamy top coat.


Święta tuż tuż, a przed nami jeszcze 2 tutoriale :) 

Buziaki,
Madzia!

11 comments:

  1. Świetne mikołajkowe zdobienie ! :)

    ReplyDelete
  2. Super taki brzuszek, bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. Ja miałam taki na Mikołajki :D

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł i tutorial :] A co tak zasłaniasz choinkami? :D

    ReplyDelete
  5. Może i ja skuszę się i pobawię z jakimiś fikuśnymi pazurkami !! :D Zainspirowałaś mnie :D

    ReplyDelete
  6. świetnie zorganizowane tutoriale :D podobają mi się bardzo

    ReplyDelete
  7. Świetne hehe :D jutro będę odgapiać :D

    ReplyDelete