Wibo 169 - layering

12/16/2013 05:43:00 pm Madeleine 31 Comments

Layering - łatwy sposób na stworzenie unikalnego połączenia. Dla mnie to trochę jak tworzenie własnego lakieru, dlatego uwielbiam bawić się w layering. Co w ogóle znaczy to pojęcie? Nakładanie różnych lakierów jeden na drugi, przy czym najważniejsze jest to żeby lakier nakładany na samą górę był półkryjący. Ja wybrałam Wibo 169. Przy jednej warstwie widać spore prześwity więc nadaje się idealnie. Na co go nałożyłam?



Nałożyłam go na ciemno bordową bazę - Sally Hansen 38 Flirt. Drobinki Wibo 169 sprawiły, że kolor stał się totalnie unikatowy, nigdy w życiu nie widziałam takiego lakieru. Na paznokciach: 1 warstwa odżywki, 1 warstwa SH Flirt, 2 warstwy Wibo 169. 


Zależy pod jakim kątem spojrzymy. Raz jest śliwkowy, raz bordowy a czasami widać w nim fiolet. A co gdybyśmy nałożyły na to matowy top coat?


Wtedy lakier przekształca się w śliwkowy fiolet. Nie widać w nim już bordowych tonów, a złote drobinki pięknie lśnią.



Niestety połączenie to jest wyjątkowo nietrwałe. Po dwóch dniach mam totalnie starte końcówki. Szkoda, bo wygląda to nieziemsko. 
Nie jestem w stanie zdecydować czy bardziej podoba mi się lśniący czy w macie. Według mnie, kolor wygląda zupełnie inaczej, tak jakbym miała dwa inne lakiery na paznokciach. 

Macie Wibo 169? Spróbujecie layeringu na innych kolorach? 


Buziaki,
Madzia

31 comments:

  1. Uwielbiam kolor tego lakieru :)

    ReplyDelete
  2. mi chyba bardziej podoba się w macie. i nie chcę nic mówić, ale ostatnio kupiłam bardzo podobny lakier z golden rose :D z serii paris ;) może niedługo ruszę cztery litery i go pokażę ;)

    ReplyDelete
  3. ojejku, jakie śliczne połączenie :D
    i ja nie mogę się zdecydować, jak ładniej :)

    ReplyDelete
  4. Ojej jak bosko to wygląda <3 w macie zdecydowanie lepiej :)

    ReplyDelete
  5. Ładny kolor. Za tą cenę to i tak jest opłacalny. :)

    ReplyDelete
  6. Ja też lubię bawić się w mieszanie kolorów :)
    Twoje zestawienie bardzo mi się spodobało. Wygląda naprawdę wyjątkowo.

    ReplyDelete
  7. o mamusiu! o jaaaa! w macie wygląda nieziemsko, zjawiskowo! pięknie połączyłaś te lakiery. <3

    ReplyDelete
  8. ja go nakładałam na roz taki ciemniejszy zywy i tez fajnie wygladal

    ReplyDelete
  9. Śliczny lakier, jest dostępny jeszcze w sprzedaży?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, ja go kupowałam w październiku. Polecam przejść się do Rossmanna, myślę, że może jeszcze być w szafie :)

      Delete
  10. cudowny, a matowy wygląda niezwykle :)

    ReplyDelete
  11. Mi chyba bardziej podoba się w macie, jednak obie propozycje są piękne :)

    ReplyDelete
  12. ja u siebie jakoś nie czułam go w macie :) w połysku mi się go lepiej nosiło :) co nie zmienia faktu, że to cudny lakier :)

    ReplyDelete
  13. Ale pięknie! Zarówno w połysku jak i w macie :) mam ten Wibo, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    ReplyDelete
  14. Jest... cudowny! Takie połączenie jest niezwykle oryginalne! Ogromnie mi się podoba :) Chyba muszę popróbować ze swoimi lakierami, chociaż odkąd wybieram same jednowarstwowce z tym półkryjącym może być problem jak nie znajdę xD

    ReplyDelete
  15. W macie wygląda fantastycznie :D

    ReplyDelete
  16. To matowe połączenie jest mega! Jak bombka, mi to się ostatnio wszystko kojarzy z bombkami :D

    ReplyDelete
  17. Piękny! W obydwu wersjach :]

    ReplyDelete
  18. Aaa, no i jak mam się powstrzymać przed takim cudeńkiem? Rewelacyjny jest w obu wersjach <3

    ReplyDelete
  19. efekt w macie niesamowity, muszę kiedyś spróbować tej metody ^^

    ReplyDelete
  20. często to stosuję, ale nie wiedziałam że to się jakoś konkretnie nazywa! najczęściej kiedy krycie jest słabiutkie, albo nie chcę marnować lakieru :)

    ReplyDelete
  21. ale ślicznościiii ;) ten wibos jest cudny, must have ;)

    ReplyDelete
  22. przepiękny ten wibo :) sama nie wiem czemu jeszcze go nie mam :D

    ReplyDelete
  23. Śliczny jest ! Mam go i planuje wypróbować na jakiejś różowej bazie, bo kryciem to on nie powala :)

    ReplyDelete
  24. Matowy top to strzał w 10!!
    Ja również nigdy nie widziałam takiego koloru lakieru...

    ReplyDelete
  25. Madziu jakie Ty tworzysz cuda zawsze jak łączysz lakiery! rewelacja :)

    ReplyDelete
  26. Kurcze, chyba spróbuję, mam czerwony z drobinkami z wibo, który fatalnie kryje, ale nie mam pojęcia z czym mógłby pasować :P

    ReplyDelete