Christmas Candy - Seria Świątecznych Tutoriali 2

12/10/2013 05:20:00 pm Madeleine 13 Comments

Dzisiaj pokażę Wam zdobienie z drugiego paznokcia. Jest to jedno z prostszych zdobień, ale wydaje mi się, że jedno z bardziej efektownych.




Malujemy paznokcie na biało. Czekamy aż wyschną. Przyklejamy tasiemkę do ozdób (bądź tniemy zwykłą taśmę klejącą na cienkie paseczki) w różnych odległościach. Ważne, żeby nie były równo. Malujemy czerwonym lakierem i szybko zrywamy tasiemki, oczywiście musimy być ostrożni, aby nic się nie rozmazało. Kiedy wszystko jest suche (!) nakładamy top coat.

Prezentuje się smakowicie ^^

Buziaki,
Madzia!

13 comments:

  1. Czekam tylko aż przyjdzie moja tasiemka z ebaya, to będę tworzyć! :D z taką zwykłą klejąca mi nie bardzo wychodzi, bo mi się rozlewa zwykle...

    ReplyDelete
  2. piękne! :-) muszę zakupić w końcu taką tasiemkę :)

    ReplyDelete
  3. świetnie to wygląda paseczki tylko ale jaki efekt ;)

    ReplyDelete
  4. Świetne! chyba już mam pomysł na świąteczne mani;)

    ReplyDelete
  5. super pomysł :) mi się podoba w sam raz na święta

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście bardzo proste, a jakie ładne! :)

    ReplyDelete
  7. od dawna przymierzam się do podobnego zdobienia ale boję cię, że mi nie wyjdzie :)
    świetne tutki :D

    ReplyDelete
  8. jak słodko ^^ od razu skojarzyło mi się ze świąteczną cukierkową laseczką :)

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie wygląda efekt końcowy ;)

    ReplyDelete
  11. Pomysłowe , efektowne i wcale nie takie trudne :)

    ReplyDelete