Reniferowe paznokcie - Seria świątecznych tutoriali 1

12/07/2013 09:52:00 pm Madeleine 26 Comments

Hej! Wpadłam na pomysł, aby w każdą sobotę i w każdy wtorek pokazywać świąteczne tutoriale. Niektóre prostsze, niektóre trudniejsze, ale przygotowałam je specjalnie dla Was. Wiem jak sama miałam gdy zaczynałam ze zdobieniami. Nie wiedziałam od czego się zabrać, więc myślę, że tutoriale krok po kroku są bardzo przydatne.

Dzisiaj zobaczycie reniferka. Nie jest idealny, ale w 100% robiony lakierami i nie używałam żadnych dodatkowych pędzelków. Wszystko co mamy pod ręką bez robienia zbędnych zakupów. Zaczynajmy!


Zaczynamy od wyboru koloru lakieru, który będzie pod reniferkiem. Ja ostatnio widziałam właśnie renifera na tle niebieskim (GR Rich Color 15), koleżanka przesłała mi świetną stronkę z inspiracjami i tam zobaczyłam słodkiego renifera.
Na kartkę wylewamy brązowy lakier i moczymy w nim końcówkę ołówka, tworzymy pół koło na paznokciu. Rysikiem ołówka malujemy uszy, nos oraz oczy. Możemy dodać czerwony nosek, aby otrzymać Rudolfa ;) Pędzelkiem z cienką końcówką malujemy czarne kropki w oczach oraz rogi. Kiedy wszystko przeschnie nakładamy top coat żeby wszystko się wyrównało. Gotowe! 

PS. Dopiero teraz zauważyłam błąd w tutorialu. Reniferowe oczywiście, nie "reniferwe".


Będę się ogromnie cieszyć jeśli ktoś skorzysta z mojego tutorialu ;)

Ciekawe co będzie kolejne? 

Buziaki,
Madzia!

26 comments:

  1. Ja na pewno skorzystam :) bo renifer mega mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  2. ale słodziak z niego! ^^ czekam na kolejne tutki, jestem ciekawa co tam wymodziłaś ;D

    ReplyDelete
  3. To z tego na pewno skorzystam! :D Tylko muszę znaleźć czarny lakier z cieńką końcówką... :)

    ReplyDelete
  4. pięknie i nie trzeba nam nawet sondy tylko ołówek :) fajny pomysł a dalej pewnie strój Mikołaja może będzie jakiś?

    ReplyDelete
  5. świetnie, czekam na dalsze tutki :)

    ReplyDelete
  6. świetne :D ja na pewno skorzystam!

    ReplyDelete
  7. Mikołaj będzie? :D Fajny renifer! :D

    ReplyDelete
  8. super, że pomyślałaś o tym, że nie wszyscy mają odpowiednie narzędzia :) jestem ciekawa kolejnych tutoriali!

    ReplyDelete
  9. Słodkości! Ja na pewno się zainspiruję!

    ReplyDelete
  10. Dzięki takim tutorialom wszystko wydaje się być dużo łatwiejsze do zmalowania :)

    ReplyDelete
  11. Planuję w tym roku zrobić reniferki na pazurkach! :] Specjalnie kupiłam brązowy lakier :D

    ReplyDelete
  12. ale słodzina :D w tamtym roku malowałam coś podobnego, ciekawa jestem co tam masz jeszcze na tych innych paznokciach ^^

    ReplyDelete
  13. masz rację! w ogóle nie zwróciłam na to uwagi, dziękuję!
    albo mi w wordzie poprawiło tak nieszczęście, albo sama zrobiłam ten błąd i nie zauważyłam... eh :(

    ReplyDelete
  14. Przesłodkie:) zdolna jesteś, ja nie mam cierpliwości:D

    ReplyDelete
  15. cudowny :) uwielbiam reniferki i na pewno jakiegoś w tym roku zmaluję - nie ma innej opcji :D

    ReplyDelete
  16. reniferki są fajne ;) ja je miałam w zeszłym roku na paznokciach, dlatego tym razem chyba postawię na coś innego, czekam na inne tutoriale :)

    ReplyDelete
  17. pamiętam jak w zeszłym roku robiłam takie koleżance :) są przeurocze :D

    ReplyDelete