Gwiazdkowe ćwieki

12/26/2013 08:51:00 pm Madeleine 26 Comments

Lubicie ćwieki? Ja pamiętam jak w gimnazjum nosiłam pasek z ćwiekami, bo taka była moda. Wszyscy je nosili. Później zniechęciłam się okropnie do nich, a jak zrobił się wysyp butów, kurtek i ubioru z ćwiekami to nie mogłam na to patrzeć. Po jakimś czasie się przekonałam, ale nie przepadam za zbyt dużą ilością ćwieków, a na pewno nie w ubraniach. Ale co byście powiedziały na ćwieki w kształcie gwiazdek? Dodatkowo na paznokciach?


W opakowaniu dostajemy 200 ćwieków. Samo opakowanie nie przypadło mi do gustu, ponieważ nie mam wolnego pudełeczka gdzie mogłabym je schować. Przechodząc do właściwości ćwieków - jestem zadowolona. Przy zmywaniu zmywa się również kolor, więc zostajemy ze srebrnymi gwiazdkami. Nie jest to dla mnie tragedią, bo srebrne chyba nawet bardziej mi się podobają ;)

Na dwóch ostatnich paznokciach widzicie glitter od Sensique 'Fireworks'. W fioletowej bazie zatopiony jest holograficzny brokat. Jedno wielkie wow. 



Na Essie Full steam ahead zrobiłam stemple z płytki Cheeky CH26. W środek włożyłam po ćwieku ze sklepu Born Pretty Store. Jeśli Wam się spodobały możecie je znaleźć w dziale nail art a dokładniej tu.
Teraz są na promocji, możecie je dostać za $1.99 ! A korzystając z mojego kuponu rabatowego dostaniecie dodatkowe 10% zniżki :)


Buziaki, 
Madzia!

26 comments:

  1. Ten glitter to jedno wielkie wow!!!

    ReplyDelete
  2. Ja dostałam pomarańczowe gwiazdki, Twoje są ładniejsze. :D

    ReplyDelete
  3. Jakie urocze to mani! Przepięknie wygląda, jest idealne na zbliżający się Nowy Rok :)

    ReplyDelete
  4. Jakie piękne kolorki! :)

    No zdolniacha ;D Warto spróbować, może lubi malować paznokcie, tylko jeszcze o tym nie wie? :D

    ReplyDelete
  5. Ja bardzo lubię ćwieki! I przy pasku, i przy butach :) No i oczywiście na paznokciach :D Takie gwiazdkowe są mega! Muszę je sobie zamówić :)

    ReplyDelete
  6. prześliczne mani! kurczaki, mam ten glitter i jeszcze ani razu nie użyłam, a tak pięknie wygląda ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam go od roku i pierwszy raz go użyłam. Na ciemny fiolet nałożyłam. <3

      Delete
  7. Świetne są te gwiazdki, szczególnie te domalowane! Ja ćwieki lubiłam od zawsze, przed modą na nie, w trakcie i po niej.. chociaż gdy zaczęły być wszechobecne odrobinę mnie to wkurzało^^ Jestem z tych co to nie lubią szału na daną rzecz, drażni mnie gdy na ulicy spotykam kilka osób ubranych w to samo co ja :P

    ReplyDelete
  8. Wygląda bardzo ładnie ;!)

    ReplyDelete
  9. Są świetne! glitter bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  10. gwiazdkowe ćwieki świetnie uzupełniły to zdobienie :)

    ReplyDelete
  11. ale ślicznie domalowałaś gwiazdki :D
    podoba mi się masa lakierów Sensique, ale nie nie mam pojęcia czemu wciąż omijam ich szafy

    ReplyDelete
  12. Mam te gwiazdki właśnie w srebrnej wersji i jestem w nich zakochana ;) są piękne

    ReplyDelete
  13. pięknie się całość komponuję :) szczególnie że są to pazurki w moim ulubionym kolorze :)

    ReplyDelete
  14. ten sensique świetny :) a ćwieki bardzo ciekawe, świetnie wkomponowały sie w całe mani :)))

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajnie wyszło. A lakier to Sensique;>

    ReplyDelete
  16. Piękne! Ostatnio bardzo mi się podobają paznokcie w różnych odcieniach fioletu :)

    ReplyDelete
  17. uwielbiam motyw gwiazdek :) Twoje wyszły idealnie !

    ReplyDelete
  18. nie przepadam za ćwiekami ale w tym połączeniu są po prostu śliczne :)

    ReplyDelete
  19. genialnie wyglądają te ćwieki nałożone na stempel! Mowę mi odjęło :D wykorzystałaś je w niesamowity sposób, do tego połączyłaś z takim cudnym glitterem <3

    ReplyDelete
  20. świetne połączenie! pięknie się prezentują :)

    ReplyDelete