Sweterkowe paznokcie + TAG KOCHAM ZIME

12/23/2013 09:06:00 pm Madeleine 23 Comments

Kilka dni temu wygrałam rozdanie facebookowe u Tamit (:*). Nagrodą był lakier Deborah Lippman Supermodel oraz płytka ze sweterkowymi wzorkami *.* Stwierdziłam, że to odpowiedni czas żeby w końcu na blogu była premiera moich paznokci w czerwieni. Jesteście gotowi?



Wybrałam wzór z reniferem. Okazało się, że jestem słaba w stemplach :P Jak możecie zauważyć są krzywe i poprawiałam je po milion razy a i tak nie mogłam trafić... Lakier Deborah jest żelkowaty dlatego nałożyłam dwie warstwy na zwykłą kryjącą czerwień :) Do czerwonych stempli użyłam lakieru Kleancolor Bite me (najśliczniejszy czerwony lakier wszechczasów). 




Paulinko - dziękuję za tę nagrodę! Najbardziej za to, że przesyłka doszła w dwa dni a ja mogę się cieszyć jak szalona sweterkowymi paznokciami (Ty wiesz, że uwielbiam sweterki :P).



Zostałam otagowana przez Olę ( :* ) do tagu kocham zimę! Czy naprawdę ją kocham? Ciężko powiedzieć czy to już miłość, ale śmiało mogę stwierdzić, że bardzo ją lubię :)

1. Ulubiony produkt do ust


Bardzo lubię ChapSticki. Moim ulubionym jest zwykły bez smaku, niestety skończył mi się i mam teraz wiśniowy ze zdjęcia wyżej. Działają najlepiej na moje usta. Nie zostawia tłustych ust, lubię go i już :)

2. Ulubiony lakier do paznokci


Sensique 163 - ulubiony kolor na zimę, polecam. Piękny ciemny turkus.

3. Ulubiona świeca

  
Nie jest to świeca. Jest to kominek z Lidla a w nim najładniejszy zapach jaki mógłby tylko być na święta - piernik! Polecam serdecznie :)

4. Ulubione perfumy/zapach

  
Tutaj muszę przyznać, że mam mnóstwo perfum, ale prawie wszystkie są kwiatowe/letnie.  Jedynie Chanel 5 jest inny. Jest specyficzny, idealny na zimę. Jest to perfum mojej mamy, ale co moje to jej i na odwrót :) Jeśli miałabym wybrać z typowo moich zapachów byłby to Dolce Gabbana Light Blue.

5. Ulubiony napój

  
Uwielbiam melisę z miodem. Niedawno kupiliśmy miód nawłociowy, omnomnom. Pyszny jest! Lekko kwaskowy, ale jednak czuć słodycz. Pyszka!

6. Ulubiony dodatek/ubranie


Mega grube, puchowe rękawice (Dzięki A^:*)!

7. Ulubiona fryzura


Zależy od dnia. Czasami noszę wysokiego kucyka/ koka, a czasami po prostu rozpuszczone włosy :)

8. Co najbardziej lubisz robić zimą?


 Chodzić po śniegu i słuchać jak fajnie skrzypi pod nogami ^^

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą

Jak rodzice zabrali mnie i mojego brata na kulig! Było bosko! Miałam z 12 lat, razem z moimi kuzynami rodzice ciągnęli nas samochodem. Dodatkowo było bardzo ciemno i mego zimo. Bardzo fajny klimat i jaka zabawa!  Oczywiście najfajniej było jak się przewracaliśmy :)

10. Ulubiony trend w modzie na zimę

  
Sweterki w różne zimowe wzorki *.* Awwww.

11. Otaguj 4 ulubione blogi

Do zabawy zapraszam:
i wszystkich którzy chcą wziąć udział w zabawie :)

Wesołych Świąt! Smaczności, miłej atmosfery i odpoczynku Wam życzę!
Buziaki! :)

23 comments:

  1. To wspomnienie o kuligu jest takie słodkie :))
    Nie martw się- ja ze stemplami równiez nie jestem za pan brat :))

    ReplyDelete
  2. <3 wyszło super! szkoda tylko, że ta Deborka taka baaaardzo żelkowata :(

    a z płytką to naprawdę trzeba się namęczyć... coś o tym wiem! kciukas wyszedł idealnie :) ech, superanckie zdjęcia, aż żałuję, że jeszcze nie mam choinki...

    Wesołych Świąt :*

    PS tag rozważę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko kciukas chciałaś napisać :D :*

      Delete
  3. paznokcie są przeprześwietne! Zazdroszczę, że zgarnęłaś ta płytkę i lakier :D i jednocześnie gratuluję :*
    cieszę się, że zrobiłaś tag! :* sweterki w te wzorki też uwielbiam ^^

    ReplyDelete
  4. śliczne!
    ja zimy nie cierpię, ani śniegu, jestem letnim stworzeniem ^^
    dlatego obecna aura jest ok dla mnie, tylko że niestety majówkę będziemy mieli śnieżną (rzeczę to ja, czarownica ;P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam Ciebie otagować, ale później sobie przypomniałam, że nienawidzisz zimy (chyba na fb kiedyś pisałaś :P).

      Delete
  5. Sweterkowe mani jest przepiękne :)

    ReplyDelete
  6. piękne, cudowne i w ogóle oh ah. Jaram się jak pochodnia! <3

    ReplyDelete
  7. Jakim białasem stemplowałaś? :D

    ReplyDelete
  8. Super mani, muszę sobie zamówić taką płytkę, też uwielbiam takie norweskie motywy i swetry :D
    Co do perfum, ja za Chanel no5 nie przepadam... za to moja mama je uwielbia ;p
    A też lubię jak śnieg skrzypi pod nogami :)

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chanelka jest fajna, ale z umiarem ;) No i zalezy od okazji i dnia.

      Delete
  9. genialne te sweterkowe wzorki ^^ zazdroszczę tej płytki ^^

    ReplyDelete
  10. Mani przepiękne ;)
    wesołych świąt!

    ReplyDelete
  11. Śliczny mani!
    Wesołych Świąt! :-)

    ReplyDelete
  12. wspaniałe te wzorki :) śliczne pazurki ! WESOŁYCH :) !

    ReplyDelete
  13. Świetny ten wzorek jest i miło się czytało ten tag :) nie zdążyłam zrobić jeszcze tego posta dopiero po świętach a już jesteś drugą osobą, która mnie otagowała :) dobrze się składa, dziękuje i po świętach na pewno to zrobię :)

    ReplyDelete
  14. Moja mama jest od lat fanką DG Light blue i zawsze bardzo miło kojarzy mi się ten zapach :)

    ReplyDelete
  15. uwielbiam ten wzór dosłownie na wszystkim ! :)
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  16. przepiękne paznokcie! teraz jestem na etapie ,,sweterkowych,, wzorów :)

    ReplyDelete