Flowers - water decals

12/21/2013 09:28:00 pm Madeleine 23 Comments

Naklejki są PRZECUDOWNE. Są tak śliczne, że nie mogłam zacząć normalnie notki. Brak mi słów na wprowadzenie. Jednak myślę, że warto wspomnieć iż dzisiejsza notka to debiut dla mojej prawej ręki:) Przywitajcie się z nią ładnie, jest trochę wstydliwie, ale tak ślicznie mi wyszła, że nie mogłam się powstrzymać.


Naklejki które widzicie, to różowo-żółte kwiatki na czarnym tle. Możecie je kupić w dziale nail art sklepu Born Pretty Store. Są to te naklejki z numerkiem 4, które są teraz na przecenie - można je dostać za $1.99! 


Teraz już nie będzie tak kolorowo. Naklejki nakłada się ciężko, są grube i nie przyklejają się do paznokcia tylko latają po nich. Trzymałam je stosunkowo długo w ciepłej wodzie, przed przyłożeniem na paznokieć, więc nie wiem dlaczego tak się stało. Dodatkowo, nakładając top coat naklejki obkurczyły się (palec środkowy). Poza tymi wadami, bardzo, ale to bardzo jestem zadowolona z wyboru. 


Naklejki są prześliczne, a ja połączyłam je z moim ulubionym Barrysiem (piasek Kingsland road) i wydaje mi się, że jest to połączenie idealne. Mani nosiłam 6 dni co jest dla mnie czymś nadzwyczajnym.



Kto jeszcze się zakochał? Jeśli jest taki ktoś, to pamiętajcie, że możecie użyć mojego kodu zniżkowego! Wysyłka na cały świat jest darmowa :)



Buziaki,
Madzia!

23 comments:

  1. O tak! Wzorek jest prześliczny :)

    ReplyDelete
  2. Niesamowite są i naklejki i lakier :D

    ReplyDelete
  3. Prześliczne są :D a zestawione z tym lakierem wyglądają przeuroczo ;)

    ReplyDelete
  4. ślicznie się prezentują :)

    ReplyDelete
  5. przepiękny wzór tych naklejek ^^
    z tym rózowym Barrym prezentują się zarówno słodko jak i drapieżnie :)

    ReplyDelete
  6. Świetne są! Niestety nie mam konta na paypal:(

    ReplyDelete
  7. motyw piękny tylko szkoda że aplikacja trochę uciążliwa :) jednak całość mi się widzi i to bardzo

    ReplyDelete
  8. Faktycznie śliczne naklejki :)

    ReplyDelete
  9. witaj prawa ręko :)
    a naklejki śliczne i pasują do tego piaska :D

    ReplyDelete
  10. A cóż to za śliczności?? Ukradłabym Ci te naklejki!

    ReplyDelete
  11. wow! te naklejki są na prawdę wspaniałe. strasznie wpadły mi w oko ;)

    ReplyDelete
  12. Masz racje, to polaczenie naklejek i barrysia jest cudne. A naklejki ladne chocoaz aplikacja zniecheca.

    ReplyDelete
  13. Są bardzo ładne, ale mimo wszystko ja bym od razu zmyła gdyby aż tak mi się ściągnęły, po za tym mam dość wypukłą płytkę i tym bardziej bałabym się ich zakupu :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja patrzyłam na to 'skurczanie się' z otwartymi oczami i taką miną :O. Na kolejnych paznokciach wycięłam dużo ponad płytkę paznokcia i już nie było tego problemu :P

      Delete
  14. są przesłodkie! Szkoda, że Ci się obkurczyły, z moimi się nie działo nic takiego. Ale jednak co naklejki to inne właściwości. Fakt jest taki, ze na paznokciach wyglądają obłędnie, a połączenie z tym pisakiem jest urocze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madziu Madziu! Nominowałam Cię do zimowego tagu :) Szczegóły w nowej notce ^^

      Delete
  15. Wow, uwielbiam motyw tych kwiatuszków :)

    ReplyDelete
  16. wow, cudownie wyglądają :) !

    ReplyDelete
  17. świetne, marzył mi sie ten wzorek ale namalować go raczej nie potrafie a naklejka to co innego :P

    ReplyDelete