Softer Crazy Colours 26 - winter manicure

12/03/2013 12:56:00 pm Madeleine 20 Comments

Dzisiejszy bohater to Softerek z numerem 26. Seria Crazy Colours jest znana, możemy często spotkać ją na blogach. Ja niestety nie mam dostępu do lakierów Softer więc koniecznie chciałam wypróbować lakier z numerkiem 26.


Kolor -  cudny błękit. Posiadam kilka błękitów ale żaden nie jest taki sam jak ten. Posiada lekki shimmer, którego na paznokciach w ogóle nie widać, ale wpływa na lakier. Powoduje, że nie jest czysty kremowy tylko lekko (BARDZO lekko) perłowy, błyszczący.


Niestety, idąc dalej nie będzie takich zachwytów jak przy Pro Active 77 . Konsystencja w sumie jest dobra,trochę bardziej w lejącej, więc łatwo zalać skórki. Kryje po 3 cienkich warstwach (chociaż nadal miałam lekkie prześwity, więc jedna przydałaby się grubsza. Schnie przeciętnie - 15/20 minut. Trwałość - po 3 dniach dalej w stanie dobrym. Uzupełnię jutro jak będzie się trzymał.




Jest fajny, dałabym mu 4+ za trudności z aplikacją u jednej ręki (U prawej było wszystko ok, więc myślę, że to moja nieuwaga). Gdy patrzyłam na paznokcie miałam przed oczami śnieg. Taki puszysty. I gęsty... Zdecydowałam się wykonać zdobienie, żeby nie było "nudno".


Przygotowałam również tutorial dla osób które chciałyby odtworzyć mój zimowy mani.



1. Malujemy koniuszek gąbki białym lakierem.
2. Odciskamy nadmiar na kartce. Ważne żeby na gąbce było bardzo mało lakieru.
3. Delikatnie przyciskamy gąbkę na końcówkę paznokcia i stopniowo przyciskamy wyżej.
4. Nakładamy na cieniowane paznokcie GR Carnival 01. W tym momencie tworzymy padający śnieg.
5. Na pozostałe paznokcie nakładamy My Secret 104 (opcjonalnie).
6. Farbką akrylową i cienkim pędzelkiem robimy śnieżynki na uprzednio pomalowanych paznokciach.
7. Czyścimy niedoskonałości i całość wyrównujemy top coatem.



Poczułyście zimę?

Buziaki,
Madzia

20 comments:

  1. idealne na zimę ! odważę się kiedyś sama takie mani zrobić :) pięknie!

    ReplyDelete
  2. Piękne, zimowe zdobienie:)

    ReplyDelete
  3. lakier oczywiście kolorystycznie bardzo mi się podoba, ale to zdobienie... jest po prostu WSPANIAŁE! *.* jest tak idealnie piękne i zimowe!

    ReplyDelete
  4. kolorek jest świetny !
    przepiękne mani sama mam ochotę na zmalowanie czegoś zimowego na paznokciach :)

    ReplyDelete
  5. ale cudowny kolor, właśnie zawsze takiego poszukuję :)

    ReplyDelete
  6. Kolor i jak mani bardzo mi się podoba :) Kolor od razu skojarzył mi się z zimą :D

    ReplyDelete
  7. piękne, paznokcie, piękne zdjęcia... nadałaś temu postowi niesamowity klimat- naprawdę aż czuć zimę i chłód śniegu! super!

    ReplyDelete
  8. haha u mnie i bez tego czuć zimę i mróz na zewnątrz ale w moim regionie to normalka. Twoje zdobienie w sam raz pasowałoby do mojej aury zimowej :) jest cudne i delikatne :) extra

    ReplyDelete
  9. Piękne! :))) Jak zobaczyłam kolorek na paznokciach bez zdobienia, od razu pomyślałam, że szkoda, że nie namalowałaś śnieżynek (sama zamierzam takie zrobić, ale czekam aż spadnie śnieg :D) mimo, że widziałam w tytule że to zimowy mani :D Na szczęście nie rozczarowałam się :D

    ReplyDelete
  10. Lakier jest świetny :] A od mani powiało mrozem :)

    ReplyDelete
  11. aaa bombowe zdobienie :) zakochałam się !

    ReplyDelete
  12. Kolor ładny a lejąca sie konsystencja dla mnie minusem nie jest (bo ja taką lubię), krycie już nie najlepsze, no ale to jasny kolorek więc chyba można mu wybaczyć. Ja również niestety dostępu do softerów nie mam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to byś się z nim dogadała :) Mi trochę przeszkadza taka konsystencja, a jak wspomniałam to na drugiej ręce obyło się bez problemów z aplikacją, więc może to moja wina, że po 3 warstwach były prześwity :P Tak czy siak polecam bo jest fajny a po 3 pełnych dniach nie mam odprysków.

      Delete
  13. Baaardzo lubię softery, ten ma super kolorek :)

    Niestety nie miałam innego złotego, a ten na 3 warstwy krył jedynie tak :)
    A wzorki to nie stempelki, malowałam je sama pędzelkiem :)

    ReplyDelete
  14. O wiele fajniej prezentuje się ze zdobieniem. Bez w sumie nie zachwyca i szkoda, że trzeba nakładać 3 warstwy.

    ReplyDelete
  15. cudowne zdobienie i przepiękne kolory- paznokcie idealnie wpasowują się w klimat świąt :)

    ReplyDelete
  16. kurcze jaki fajny ten śnieg :D

    ReplyDelete
  17. ależ piękny kolorek, a zdobienie fantastyczne :)

    ReplyDelete