Golden Rose Rich Color 112 + 113

12/06/2013 10:12:00 am Madeleine 12 Comments

Dzisiaj Mikołajki, a ja jak na przekór pokazuję jesienne zdobienie. Te dwa kolory przynoszą mi na myśl właśnie tę porę roku. Niby ją jeszcze mamy, ale pogoda jaką widzimy za oknem mówi coś zupełnie innego. Ja jednak postanowiłam pokazać ostatki jesieni.



Golden Rose Rich Color 112 (ciemniejszy) tak jak to riche. Konsystencja idealna, bardzo kryjący lakier, nadaje się do stempli jak widzicie. Kolor bardzo mi się podoba, takie czyste khaki. Butelka brudna bo inny lakier się na nią wylał, nie zwracajcie na to uwagi ^^

Golden Rose Rich Color 113 (jaśniejszy) tak jak wyżej. Szary beż, który jest obłędny. Kolor tak uniwersalny, że pasuje do każdego ubioru. Ze stemplowaniem jest już ciut gorzej, ale tragedii nie ma.

Do stempli użyłam płytki Cheeky CH6.



Proste, a jednak miło mi się nosiło. 
Dziewczyny, mam nadzieję, że miałyście czyściutkie buty i Mikołaj zostawił Wam upominek ^^ 

Buziaki,
Madzia

12 comments:

  1. Kolory zupełnie nie moje, a szczególnie na tą pogodę, ale zdobienie ładne :)

    ReplyDelete
  2. o jak ładnie, mam 112 ale jeszcze nie używałam :)

    ReplyDelete
  3. Ale ładnie, Golden Rose Rich Color uwielbiam <3

    ReplyDelete
  4. ten szaraczek jest boski! Całe mani jesienne ale lekkie i przyjemne ^^

    ReplyDelete
  5. fajne kolory i zdobnie tez niczego sobie :)

    ReplyDelete
  6. Też mam te GR , super odcienie...bardzo fajne mani :D

    ReplyDelete
  7. świetnie się prezentuje to mani, kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Nie moja kolorystyka, ale GR Rich Color darzę miłością bezwzględną ;)

    ReplyDelete
  9. Naprawdę robią ogromne wrażenie! :o Bardzo estetyczne wykonanie.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    ReplyDelete
  10. podobają mi się niesamowicie :) !

    ReplyDelete